شوراهای اسلامی «ملکان» در راستای توسعه و عمران گام بردارند
شوراهای اسلامی «ملکان» در راستای توسعه و عمران گام بردارند
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی باید با وحدت و مشارکت عمومی در راستای توسعه و عمران شهرستان ملکان گام بردارند.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی در آیین گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شوراهای شهری و روستایی در تالار معلم ملکان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل شوراها سپردن کارها به مردم و مدیریت میانی است.

وی، شوراها را پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم دانست و با قدردانی از خدمات شوراها در دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی باید با وحدت و مشارکت عمومی در راستای توسعه و عمران شهرستان تلاش کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در شوراهای شهری و روستایی ملکان خبر داد و عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌های دولتی به همت شوراها در پنج دوره گذشته کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده است.

خدادادی، قانون اساسی ایران را مترقی‌ترین قانون در دنیا به‌خصوص کشورهای پیشرفته اروپایی دانست و بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی‌ترین قانون‌های دنیا و تلفیق شده با قانون اسلام از ۱۴۰۰ سال قبل محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت نقش حضور مردم در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و توضیح داد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب پایداری نظام با وجود دشمنی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب در ۴۰ سال گذشته است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی به سیل اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: با وجود تلاش دشمنان برای ناکارآمد جلوه‌دادن جمهوری اسلامی و در سایه حضور اقشار مختلف مردم در صحنه و تلاش دستگاه‌های دولتی حادثه به این بزرگی که ۲۴ استان را درگیر کرده بود به‌خوبی و با کمترین خسارات مدیریت شد.

خدادادی افزود: در سایر کشورها و حتی در اروپا و آمریکا اگر چنین حادثه‌ای اتفاق می‌افتاد، خیلی از مردم از گرسنگی تلف می‌شدند.