ارسال کمک‎‎‎‎های دانشگاه آزاد واحد تبریز به مناطق سیل‌زده لرستان
ارسال کمک‎‎‎‎های دانشگاه آزاد واحد تبریز به مناطق سیل‌زده لرستان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از ارسال سومین محموله اقلام ضروری واحدهای تبریز و بناب دانشگاه آزاد برای سیل‌زدگان استان خوزستان خبر داد.

عزیز جوانپور از ارسال سومین محموله اقلام ضروری واحدهای تبریز و بناب دانشگاه آزاد اسلامی برای سیل‌زدگان استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد و همواره بر آن تأکید شده است، در همین راستا و برحسب وظیفه انسانی به همت روابط عمومی و بسیج دانشجویی واحدهای تبریز و بناب، سومین محموله اقلام ضروری غذایی، بهداشتی، پوشاک و … این واحدها در قالب یک خودروی خاور به دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای توزیع در مناطق سیل زده اعزام شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: پیش از این نیز استادان و کارمندان این دانشگاه علاوه‌بر کمک‌های خیرخواهانه غیرنقدی، در اقدامی انسان‌دوستانه همگام با سایر واحدهای دانشگاهی، بخشی از حقوق خود را به رفع نیازهای هموطنان سیل‌زده اختصاص دادند.

جوانپور افزود: از ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های کشور، استادان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مناطق سیل‌زده به صورت سازمان‌یافته و در قالب گروه‌های جهادی در کنار آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان حضور دارند و مشغول امدادرسانی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: اکنون گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در قالب اکیپ دامپزشکی برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده حضور دارد و در چند روز آینده گروه جهادی دیگری از استادان و دانشجویان بسیجی واحدهای استان به مناطق اعزام می‌شوند.

جوانپور در پایان گفت: سیل اخی اتفاق ناگواری بود و امیدواریم دیگر هرگز شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم. خداوند متعال به مردم عزیزی که در معرض این مشکلات قرار گرفته‌اند، صبر دهد و ما را در انجام وظیفه‌ انسانی کمک به همنوع خود یاری فرماید.