با تماشاگرنماها که به اقوام توهین می‎‎‎‎‎کنند برخورد جدی شود
با تماشاگرنماها که به اقوام توهین می‎‎‎‎‎کنند برخورد جدی شود
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های مربوطه باید به شدت با مسائلی از قبیل سردادن شعارهای ساختارشکنانه در ورزشگاه‌ها برخورد کنند.

به گزارش عصرتبریز، احمد علیرضا بیگی در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی روز چهارشنبه هفته گذشته بین تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز و توهین های قومیتی و ضد ایرانی برخی از افراد حاضر در ورزشگاه و شعارهای تفرقه افکنانه بین اقوام ایرانی با بیان اینکه منکر سردادن شعارهای ناپسندی از این قبیل در استادیوم نیستم افزود: دستگاه‌های مربوطه باید به شدت با این مسائل برخورد کنند، مطمئنا حساب هواداران واقعی تراکتور سازی با این اندک تماشاگرنماها جداست.

بیگی تاکید کرد: عده‌ای در صدد این هستند اینگونه رفتارهای ناشایست را به همه مردم آذربایجان تعمیم دهند که متاسفانه برخی نیز برای بهانه‌جویان ادله و دلیل جور میکنند که بنده ضمن محکومیت این رفتارها، خواهان برخورد با این اشخاص هستم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که این شعارها را سر می‌دهند اطلاعات تاریخی دقیقی ندارند و صرفا تحت تاثیر دشمنان کشورمان که در آن سوی مرزها نشسته و در صدد تفرقه افکنی بین اقوام ایرانی هستند قرار گرفته اند چرا که باید بدانند شروع و پیدایش ایران از آذربایجان بوده و این یک حقیقت انکار ناپذیر و مسلم تاریخی است که حتی زمانی که اتحادیه جماهیر شوروی دچار فروپاشی شد کسی از سمت ایران سعی در رسیدن به کشور مقابل نداشت بلکه این مردم آنجا بودند که تلاش کردند تا به سمت ایران بیایند.

بیگی بیان کرد: توهین و شعارهای ضد‌‌ملی در بین مردم ما هیچ جایگاهی ندارد و ما به جد خواهان برخورد با افرادی هستیم که ابزار دست دشمنان شده اند و سعی در از بین بردن اتحاد ملی دارند.