محلات تبریز در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت می‌شوند
محلات تبریز در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت می‌شوند
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه فرهنگ و تبلیغ با هنر امکان ترویج دارد گفت: محلات باید در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت شوند.

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام حسین قدوسی در آیین معارفه نخستین مدیرعامل سازمان جدید فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، که در تالار اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه «قدوسی فراجناحی است» اظهار داشت: با لطفی که نماینده ولی فقیه در استان داشتند، بر این نکته تاکید کردند که بنده از ابتدا در مسیر فرهنگی کار کرده‌ایم و از خط ولایت خارج نشده‌ام که افتخار بزرگی در کارنامه من است.

وی با بیان اینکه موفقیت قدوسی از این است که فقط فرهنگی کار کرده و سیاسی کار نکرده است افزود: بعد از پیشنهاد این مسئولیت، علاقه‌ای نداشتم و وقت آزاد هم نداشتم اما انگیزه‌ای که باعث شد این مسئولیت را برعهده بگیرم این است که تبریز را نظر فرهنگی، اجتماعی و ورزش همگانی برتر از سایر شهرها کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه از اوایل انقلاب استفاده از هنر جزو وظایف ماست ولی از هنر در مسیر انقلاب کمتر استفاده شده و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: جدیت در عرصه هنر مورد تاکید است، اما تاکنون متناسب با عظمت انقلاب نتوانسته این از هنر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و تبلیغ با هنر امکان ترویج دارد افزود: محلات باید در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت شوند.

مدیرعامل این سازمان جدید التاسیس با بیان اینکه برخی می گویند که انتصاب قدوسی چه ربطی به این مجموعه دارد، گفت: طلبه‌ای هستم که با ورزش و هنر و ابتکارات تبلیغی بزرگ شده‌ام و سوابق متعددی در سازمان‌های مختلف داریم که افتخارم این است که در هیچکدام استخدام نشده‌ام.

قدوسی با تاکید بر اینکه وضعیت ورزش همگانی ما زیبنده استان ما نیست گفت: باید برای موفقیت در این عرصه گسترده و پیچیده فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری «برادری درونی و نشاط بیرونی» را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نیامده ام حذفی و جنگی کار کنم بلکه می‌خواهم برادرانه ببینیم برای این شهر چه قدم‌هایی می‌توانیم برداریم تصریح کرد: تبریز در همه زمینه‌ها باید پیشگام باشد. دور از حب و بغض‌های جناحی برای این شهر دلسوزی کنیم چراکه خیلی عقب افتاده‌ایم و می‌توانیم قدم‌های بزرگی را برداریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه طرح‌های زیادی برای اولین شدن فرهنگی در تبریز داریم خاطر نشان کرد: برخی می گویند وجهه شما به عنوان قدوسی مهم است ولی می گویم این وجهه را باید برای انقلاب هزینه کنیم در این شرایط خاص برای بهبود وضعیت شهر کمک کنیم. مشکلات زیادی وجود دارد که این ادغام مشکلات را افزون کرده است که با همکاری و همدلی همه حل می‌شود.