ربط دادن همه مشکلات کشور به برجام نادرست است
ربط دادن همه مشکلات کشور به برجام نادرست است
آیت الله مجتهدشبستری گفت: خروج آمریکا از برجام و به تبع آن اقدام متقابل ایران، نشان دهنده عزم ملت برای رسیدن به حقوق خود است.

به گزارش عصرتبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری با اشاره به تهدید نظامی و اقتصادی دشمنان به ویژه آمریکا طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: این تحرکات موذیانه بیشتر شبیه جنگ روانی برای حفظ ظاهر آمریکا در مجامع بین المللی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که جنگ روانی علیه ملت ایران از چهل سال پیش آغاز شده و مسأله جدید نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول چهل سال گذشته در مقابل تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمن مقاومت کرده اند، اما متأسفانه این روزها عده ای با تزریق ناامیدی در جامعه به دنبال دلسردی مردم هستند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که دشمن امیدوار است جنگ روانی اخیر در توده های مختلف مردم ایران موثر واقع شود، تصریح کرد: به بیان کلی ملت همیشه در صحنه ایران، فریب این ترفند ها را نمی خورند و سودجویان بدانند این کار، اشتباه خامی است که در نهایت به ضرر خودشان خواهد بود.

آیت الله شبستری با بیان این‌که نتیجه برجام چیزی جر ذلت و درماندگی برای طرف غربی و آمریکا نبوده است، افزود: کشور های اروپایی با تاسی از آمریکا در برای رسیدن به مقاصد خود در صدد فشار به ملت ایران هستند؛ با این حال باید استراتژی مقاومت پیش گرفته شود.

وی با تأکید بر این‌که جنگ اقتصادی دشمن گذرا خواهد بود و باید صبر کرده و به نظام و انقلاب پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با القای خطر جنگ ذهن ها را از حقیقت موجود منحرف کند و تلاش دارد اینگونه القا کند که خطر جنگ وجود دارد پس برای همین باید به دنبال مذاکرات برویم.

امام جمعه سابق تبریز با اشاره به این‌که مذاکره چیزی جز ذلت برای ملت ایران به دنبال نخواهد داشت، افزود: ربط دادن همه مشکلات کشور به برجام نادرست است، خروج آمریکا از برجام و به تبع آن اقدامات متقابل ایران، نشان دهنده عزم ملت برای رسیدن به حقوق خود است.