کتاب صوتی «مرغ سحر» در تبریز رونمایی می‌شود
کتاب صوتی «مرغ سحر» در تبریز رونمایی می‌شود
رئیس سازمان بسيج هنرمندان آذربايجان شرقی گفت: کتاب صوتی مرغ سحر شامل روایت هایی از خانواده، دوستان و همرزمان شهید صادق عدالت اکبری در دانشگاه آزاد واحد تبریز رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار عصر، حامد شب خیز در نشست خبری رونمایی از کتاب صوتی مرغ سحر گفت: این کتاب شرح خاطرات و زندگی نامه شهید صادق عدالت اکبری است که توسط ۴۶ گوینده و دوبلور تهیه شده است و روز ۲۲ خرداد ساعت ۱۰ صبح در سالن شهریار دانشگاه آزاد واحد تبریز رونمایی خواهد شد.

او ادامه داد: کار گردآوری خاطرات و زندگی نامه شهید عدالت اکبری از مراسم ختم آن شهید آغاز گردیده و تا چهلم آن آماده چاپ شد.

شب خیز آغاز بکار انتشار کتابهای صوتی را از سال ۹۷ معرفی کرده و افزود: مرغ سحر هفتمین کتاب صوتی شهدا است و در نوبت بعدی کتاب صوتی(شبیه خودش) که مجموعه ای از خاطرات و روایات شهید حامد جوانی است، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تهیه کننده کتاب صوتی مرغ سحر نیز در این نشست اظهار داشت: کار ضبط صدای کتاب مرغ سحر را با دو گروه حرفه ای و گویش اول آغاز کردیم.

مهدی لطفی آزاد مدت زمان کتاب صوتی را ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه عنوان کرده و ادامه داد: فرمت کتاب به صورت صوتی و در قالب سی دی است که کار صدا گذاری آن طی ۲۸ روز و در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

مادر شهید صادق عدالت اکبری نیز در این نشست خبری با شکر خاطره ای از فرزند شهید خود اذعان داشت: سخت ترین کار برای من در طول این ۳ سال، خاطره گویی از صادق است.

او درباره کتاب و محصولاتی چون مرغ سحر افزود: این آثار فرهنگی درباره شهدا برای ما التیام بخش است و به نوعی ادامه راه شهید اکبری در جبهه رسانه است.