اعلام برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز در تابستان ۹۸
اعلام برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز در تابستان ۹۸
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: مدارس ورزشی شهرداری تبریز در تابستان ۹۸ و در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام‌ حسین قدوسی امروز در جلسه هماهنگی اوقات فراغت با تأکید بر لزوم توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های آینده کشور هستند و باید توجهی ویژه به آن‌ها داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز افزود: شهرداری تبریز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهر در تلاش است تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود خود، به صورت هدفمند به توسعه ورزش پایه بپردازد. به همین منظور مدارس
ورزشی شهرداری تبریز در تابستان ۹۸ و در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت خواهد کرد.

قدوسی در رابطه با ثبت‌نام در این مدارس خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در مدارس ورزشی شهرداری تبریز از ۱۰ خردادماه آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توجه ویژه به اقشار ضعیف جامعه در این مدارس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقررشده است ثبت‌نام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این مدارس به صورت رایگان انجام شود. هدفمان نیز حمایت از اقشار ضعیف جامعه و رشد استعدادهای موجود در این خانواده‌ها است.

قدوسی افزود: ثبت‌نام برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان رایگان بوده و کارکنان شهرداری تبریز هم می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد؛ استعدادهای برتر این مدارس در رشته‌های مختلف، با رشد در مدارس و آکادمی‌های ورزشی شهرداری تبریز بتوانند در آینده برای تبریز و آذربایجان شرقی افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است، کلاس‌های مدارس ورزشی شهرداری تبریز در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس، تکواندو و تیراندازی در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد. کلاس‌های فوتبال و دفاع شخصی – کاراته نیز ویژه پسران و کلاس‌های فوتسال و کاراته ویژه بانوان از جمله دیگر کلاس‌های این مدارس در طول تابستان ۹۸ هستند.