آمریکا نمی‌تواند خواسته‌های نامشروع خود را تحمیل کند
آمریکا نمی‌تواند خواسته‌های نامشروع خود را تحمیل کند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مانع تراشی نظام سلطه به بهانه پیشرفت های هسته ای بهانه ای بیش نیست.

به گزارش عصرتبریز، محمداسماعیل سعیدی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آمریکا با تحریم و تهدید نمی‌تواند خواسته‌هایش را به ایران دیکته کند و این موضوع بارها طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای این کشور ثابت شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری برای مسؤولان و ملت ایران عمق کینه و دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ثابت شده است، افزود: در داخل کشور همه بر این باور هستند که سایه جنگ تنها از راه مقاومت از سر کشور دور می شود، همان مقاومتی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس کلید زدند و جهان استکبار را به زانو در آوردند.

سعیدی اضافه کرد: آمریکا فکر می‌کرد با تشدید تحریم‌ها، تهدید و نمایش ناوهای جنگی خود در خلیج فارس می‌تواند ایران را هراسان پای میز مذاکره بیاورد و خواسته‌های نامشروع خود را جهت پذیرش بی‌چون و چرا به ایران دیکته کند، اما این موضوع به هیچ عنوان در واقعیت محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به تغییر لحن آمریکایی‌ها در قبال ایران، اظهار داشت: رصد سخنان و مواضع مقامات ارشد آمریکا در قبال ایران حکایت از عقب‌نشینی آنان طی هفته های اخیر دارد.

سعیدی افزود: آنچه که باعث شد سیاست های تنش زای ترامپ با تشدید تحریم‌ها، تهدید و نمایش ناوهای جنگی در خلیج فارس با شکست مواجه شود، مقاومت ملت و تدابیر رهبر انقلاب بود که تمام نقشه های دشمنان را خنثی کرد. قطعا مانع تراشی نظام سلطه به بهانه پیشرفت های هسته ای بهانه ای بیش نیست.