مسوولان پرسپولیس به من گفتند که تراکتور طرفدار کمی دارد
مسوولان پرسپولیس به من گفتند که تراکتور طرفدار کمی دارد
مصطفی دنیزلی، سرمربی جدید تراکتور می‌گوید مسوولان پیروزی به من گفته بودند که تراکتور تیمی با طرفدار کم است و نهایتا ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در ورزشگاه خواهند بود.

به گزارش عصرتبریز، مصطفی دنیزلی در گفت‌وگویی با تلویزیون ترکیه، خاطره‌‎ای از تیم تراکتور و هواداران این تیم نقل کرده و از علاقه‌اش به پرشورها گفته است که در ادامه می‎خوانید:

*من خاطره‌ای که از تیم تراکتور دارم مربوط به زمانی است که سرمربی تیم پیروزی (پرسپولیس) بودم.

*در آن زمان تراکتورسازی در لیگ برتر حضور نداشت و ما در جام حذفی با هم مسابقه‌ای داشتیم و تا به آن روز نه تیم تراکتور را می‌شناختم و نه به تبریز آمده بودم از این‌رو از مسوولان پیروزی سوالاتی در مورد تراکتور پرسیدم.

*آنها به من گفته بودند که تراکتور تیمی با طرفدار کم است و نهایتا ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در ورزشگاه خواهند بود و من خوشحال بودم که بازی بدون استرسی خواهیم داشت.

*{با خنده} من قبل بازی کنجکاو شدم و قبل از رفتن به رختکن به درب اصلی ورود به چمن ورزشگاه رفتم و در آن لحظه شوک شدم چراکه به قدری جمعیت زیاد بود که من فکر کردم هواداران روبروی من هستند و واقعا در یک دره آتشین از هواداران تراکتور روبرو شدم.

*از آن روز به بعد معتقدم تراکتور بزرگترین و بهترین هواداران را دارد و حتی به مسوولان تیم پیروزی هم گفتم که به چه دلیل این همه جمعیت را ۵۰۰ یا ۶۰۰ نفر می‌دانستید.

*با اینکه من سرمربی پیروزی بودم ولی به محض ورود به ورزشگاه تبریز مورد تشویق هواداران تراکتور قرار گرفتم و خیلی خوشحال بودم و فکر کردم که در ورزشگاهی در استانبول هستم چراکه آنها من را برادر تُرک خود می‌دانستند.

*تراکتورسازی تیم بزرگ و محبوب است ولی نقطه قوت این تیم هواداران هستند.