ویژگی‌های نیسان آلتیمای ۲۰۲۰ (عکس)
ویژگی‌های نیسان آلتیمای ۲۰۲۰ (عکس)
نسخه آلتیما SR جدید نیز ۲۵ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت دارد و نسبت به سال قبل افزایش ۳۵۰ دلاری را تجربه می‌کند.

به گزارش عصرتبریز به نقل از عصرایران، نیسان آلتیما، در سال گذشته بازطراحی شد و اینک با فیس‌لیفت جدید در نسخه ۲۰۲۰ وارد بازار می شود.

نیسان آلتیمای S 2020 در سطح پایه حدود ۱۰۰ دلار گرانتر شده و با قیمت ۲۴۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

این خودرو در سال گذشته متحول شد و اینک شاهد طیف وسیعی از مجموعه‌های کمک راننده در آن هستیم.

از ویژگی‌های ایمنی این خودرودر مدل‌های مختلف ۲۰۲۰ می‌توان به “ترمز اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابران پیاده”، “سامانه هشدار دهنده خروج از خط”، “هشدار حرکت رو به عقب” و سامانه “تکنولوژیک تابش نور” اشاره کرد. سیستم شناساگر نقاط کور، ترمز خودکار رو به عقب نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته این خودرو محسوب می‌شوند.

نسخه آلتیما SR جدید نیز ۲۵ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت دارد و نسبت به سال قبل افزایش ۳۵۰ دلاری را تجربه می‌کند. این افزایش چندان زیاد به نظر نمی‌رسد، اما خودرو در نسخه استاندارد به سامانه “ایمنی و محافظت ۳۶۰” مجهز است.

در نسخه‌های آلتیما SV و SL فضای داخلی نیز تغییر کرده و شاهد پوشش‌های مشکی پیانویی در کابین خودرو هستیم. نسخه SV حدود ۳۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و SL نیز ۱۵۰ دلار گرانتر است.

قیمت مدل پلاتینیوم نیز بیش از ۳۲ هزار دلار است و ۱۵۰ دلار بیش از نسخه‌های مشابه آلتیمای ۲۰۱۹ همین ورژن قیمت دارد. این نسخه نیز در فضای داخلی از تریم پیانویی مشکی بهره می‌برد و آینه‌ها نیز با سیستم حافظه ویژه طراحی شد.

گزینه‌های فنی نیز در این خودرو بی‌تغییر مانده و در سطح پایه با یک موتورو ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر ارائه می‌شود که با گشتاور ۲۴۴ نیوتن‌متر، قدرتی برابر با ۱۸۸ اسب‌بخار تولید می‌کند. این موتور با یک سامانه انتقال “اکس-ترونیک” با قابلیت حرکت چرخ‌های جلو هماهنگ شده است.

نسخه قدرتمند این خودروی نیسان از موتور ۲ لیتری VC توربوی ۴ سیلندر با گشتاور ۳۷۰ نیوتن‌متر و قدرت ۲۸۴ اسب‌بخار بهره می‌برند. این موتور نیز با گیربکس اکس- ترونیک نیسان هماهنگ خواهد شد.

این خودرو هم اینک در نمایندگی‌های نیسان در آمریکا به فروش می‌رسد.