روند احداث بزرگراه اهر-تبریز رضایت‌بخش نیست
روند احداث بزرگراه اهر-تبریز رضایت‌بخش نیست
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به فعالیت ضعیف پیمانکاران بزرگراه اهر-تبریز پس از بازدید وزیر راه و شهرسازی گفت: روند احداث بزرگراه اهر-تبریز رضایت‌بخش نیست.

به گزارش عصرتبریز، بیت‌الله عبدالهی بابیان اینکه روند ساخت بزرگراه اهر-تبریز رضایت‌بخش نیست اظهار داشت: در بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت بزرگراه اهر-تبریز، پیمانکاران برای آماده‌سازی ۲۷ کیلومتر از این بزرگراه اعلام آمادگی کرده بودند که وزیر راه گفت باید ۲۰ کیلومتر امسال تحویل شود.

وی افزود: اغلب ماشین‌آلات پیمانکاران بزرگراه اهر-تبریز زمانی بیشتر فعالیت می‌کنند که مسئولی از این پروژه بازدید می‌کند، متاسفانه بعد از بازدید وزیر راه و شهرسازی روند فعالیت پیمانکاران آن‌طور باید و شاید در حد انتظار نبوده و نیست.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: روزی که وزیر راه از پروژه بزرگراه اهر-تبریز بازدید می‌کرد آسفالت‌ریزی داشتیم و ماشین‌آلات در حال فعالیت بودند ولی بعد از رفتن وزیر راه و شهرسازی آسفالت‌ریزی تعطیل و آن همه ماشین‌آلات به مجا رفت خدا می‌داند.

عبدالهی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث آزادراه تبریز-باکو خبر داد و گفت: یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که اکنون در استان آزادراه احداث می‌کند برای ساخت آزادراه تبریز-باکو نیز اعلام آمادگی کرده؛ این در حالی است ارتقاء بزرگراه اهر-تبریز به آزادراه تبریز-باکو می‌تواند به توسعه منطقه ارسباران بینجامد.

  • منبع خبر: مهر