نواقص ‌مسکن مهر سهند تا سه ماه آینده ‌به اتمام می‌رسد
نواقص ‌مسکن مهر سهند تا سه ماه آینده ‌به اتمام می‌رسد
مدیرعامل سازمان عمران شهر جدید سهند گفت: در صورت ابلاغ مصوبه شورای مسکن، از روز ابلاغ، تا سه ماه نواقص ابنیه و محوطه سازی مساکن مهر سهند را به اتمام رسانده و تحویل می‌دهیم.

به گزارش عصرتبریز، عباس مصطفوی صبح امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه زمان بندی برای احداث مدارس جدید برای جبران کمبود مدرسه در شهر جدید سهند، اظهار داشت: مدارسی که تعهد سازمان عمران شهر جدید سهند بود، تا شهریور ماه آماده تحویل به آموزش و پرورش می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه سهم تعهد سازمان نوسازی مدارس که قرار بود تا مهر ۹۸ آماده بهره برداری شود، هنوز اقدامی نکرده و احداث آن حتی آغاز هم نشده است افزود: با توجه به نیاز بالای سهند به مدرسه جدید جهت جبران کمبود و کسری مدارس، باید مدارس تعهد شده به سرعت احداث و تحویل شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهر جدید سهند، در ادامه نواقص مسکن مهر شهر سهند را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: نواقصات موجود مسکن مهر سهند را می‌توانیم با منابع داخلی حل کنیم اما نیاز به مصوبه شورای مسکن داریم تا در چند ماه آینده به اتمام برسد و محوطه سازی برخی از مناطق باقی‌مانده رفع شود.

وی تاکید کرد: در صورت ابلاغ این مصوبه شورای مسکن، از روز ابلاغ، تا سه ماه نواقص ابنیه و محوطه سازی مساکن مهر سهند را به اتمام رسانده و تحویل می‌دهیم.

مصطفوی با بیان اینکه در سهند شرایط مساکن مهر ناقص و باقیمانده «حاد» است، گفت: باید به سرعت در مورد تعیین تکلیف آن تصمیم گیری شود چراکه اعتراضات مردم افزایش یافته و باید برای حل این بحران به وجود آمده که پیمانکاران به تعهداتشان عمل نکردند، مشکل را رفع کرده و به صورت کامل، تحویل مردم دهیم.