تحریم باید به فرصتی برای رهایی از اقتصاد نفتی تبدیل شود
تحریم باید به فرصتی برای رهایی از اقتصاد نفتی تبدیل شود
نایب رئیس مجلس گفت: هم اکنون، بهترین فرصت برای رهاکردن اقتصاد کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی و تبدیل تحریم به فرصت شکوفایی اقتصادی است که این موضوع نیز در گرو استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشور با رویکرد اقتصادی است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان در همایش بزرگداشت روز دهیار، با اشاره به نیاز جامعه به روستا و روستایی، افزود: برای شنیدن مشکلات روستاهای استان همواره آماده و در حد توان، آماده پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع آنان از مسئولان مربوطه هستم.

وی در ادامه افزود: حل مشکلات روستاها، در گرو همت جمعی خود روستانشینان و اقدام جهادی مسئولان است وگرنه با روزمرگی و چشم انتظارماندن به منابع مالی از پایتخت، نمی‌توان مشکلات فعلی را رفع کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی،باعث بروز بسیاری از مشکلات شده و اگر ما نیز همچون برخی کشورهای همسایه به مسائلی همچون اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی کشور توجه کنیم، هیچ مشکلی در اقتصاد خود نخواهیم داشت.

پزشکیان در همین راستا عنوان کرد: هم اکنون، بهترین فرصت برای رهاکردن اقتصاد کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی و تبدیل تحریم به فرصت شکوفایی اقتصادی است که این موضوع نیز در گرو استفاده از ظرفیت های مختلف کشور با رویکرد اقتصادی است.

وی خطاب به دهیاران گفت: اگر تصمیم بگیرید که روستای خود را به بهترین مکان زندگی تبدیل کنید، مشکلات را نیز یکی پس از دیگری رفع خواهید کرد.