لزوم توجه به جایگاه زنان در تولیدات رسانه‌ای و مکتوب دفاع مقدس
لزوم توجه به جایگاه زنان در تولیدات رسانه‌ای و مکتوب دفاع مقدس
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید در تولیدات مکتوب، رسانه‌ای و حتی برگزاری همایش‌ها به جایگاه زنان در دفاع مقدس و نقش تاثیرگذار آنان توجه داشت.

به گزارش عصرتبریز، معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت‌های سال‌های ۶۰ برای حفظ وطن و آرمان‌های انقلاب در برابر تعدی دشمنان، اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس پر از فراز و نشیب‌های غرورآفرین است که به علت مشکلات مالی نهادهای فرهنگی به بخش اعظمی از آن‌ها پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: زنان متعددی در دوران دفاع مقدس نقش فعال و تاثیرگذاری به ویژه در تامین البسه، خوراک و درمان رزمندگان ایفا کرده‌اند، اما تاکنون آنطور باید و شاید به فعالیت‌های آنان پرداخت نشده و بایدبیشتر در این عرصه کار شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم با بیان اینکه مادران، همسران و خواهران شهدا مظهر صبر و استقامت هستند، توضیح داد: آسیب‌های روحی وارده به خانواده شهدا در قبال شهادت عزیزانشان با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست و بایستی از آنان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

وی در پایان متذکر شد: باتوجه به هجمه‌های فرهنگی در کنار جنگ اقتصادی، باید حواسمان را به داشته‌های فرهنگی‌مان به ویژه افتخارات دفاع مقدس جمع کنیم و اجازه فراموشی این تاریخ فرهنگی غنی را ندهیم.