۱۱ پروژه مهم عمرانی در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
۱۱ پروژه مهم عمرانی در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا یک سرمایه ملی است، گفت: ۱۱ پروژه مهم عمرانی در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می شود.

به گزارش عصرتبریز، سعید محمد عصر روز چهارشنبه در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران عامل شرکت‌های این قرارگاه در تبریز ابراز داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ۳۸ پروژه مهم را در آذربایجان شرقی به اتمام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یکی از استان های اقتصادی و صنعتی کشور است، ادامه داد: توجه ویژه ای روی این استان داریم و هم اکنون ارزش ریالی پروژه های در دست اجرای آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه در پروژه های استان از ظرفیت جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی آذربایجان شرقی استفاده می کنیم، افزود: قرار گاه خاتم با اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف سدسازی، فنی و مهندسی و تونل سازی به خودکفایی کامل رسیده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنیم، گفت: همواره و در زمان دولت‌های مختلف، آماده خدمت به مردم کشورمان هستیم.

وی به فعالیت های قرارگاه خاتم اشاره داشت و گفت: ما فعالیت های خود را با رویکردی جهادی در بسیاری از استان های کشور همچون زمان دفاع مقدس ادامه می دهیم.