جشنواره مطبوعات شهری به همت شهرداری تبریز برگزار می‌شود
جشنواره مطبوعات شهری به همت شهرداری تبریز برگزار می‌شود
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: برای اولین بار در شهر تبریز جایزه ویژه شهردار تبریز به نقد برتر مدیریت شهری با عنوان جایزه شهید باکری اهدا می شود.

به گزارش عصرتبریز، سعید حاجی زاده گفت: جشنواره “شهر و رسانه” در راستای جلب مشارکت اصحاب رسانه و تقویت روند ارتباط کارشناسان و مدیران شهری با رسانه های ارتباط جمعی برگزار می شود.

او با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری – تحلیلی هستند، گفت: این جشنواره در هشت بخش حرفه‌ای و دو بخش ویژه برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: خبر، گزارش، گفت‌وگو، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، داده نما (اینفوگرافی) و طنز شهری بخش‌های حرفه‌ای این جشنواره هستند.

حاجی زاده افزود: بخش ویژه این جشنواره نقد مدیریت شهری و حادثه آتش سوزی سرای ایکی قاپولی بازار تبریز و تلاش مجاهدانه آتش نشانان برای مهار آن درنظر گرفته شده است.

او در خصوص موضوع آثار و شرایط شرکت در این جشواره اظهار کرد: کلیه آثار می بایست مرتبط با فعالیت های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، فنی عمرانی، بازآفرینی شهری، آموزش شهروندی و … باشد که جزئیات آن به زودی با انتشار فراخوان جشنواره اعلام می‌شود.

حاجی زاده بازه زمانی آثار منتشر شده در رسانه های مکتوب و مجازی را ابتدای سال ۹۷ اعلام کرد و افزود: به نفرات برتر بخش های مختلف جوایز نفیس اهدا می‌شود.