حضور پرسپولیسی‎‎‎‎‎‎ها در ایپک پالاس جذب سرمایه برای استان بود
حضور پرسپولیسی‎‎‎‎‎‎ها در ایپک پالاس جذب سرمایه برای استان بود
مالک پروژه تجاری و تفریحی ایپک پالاس گفت: حضور پرسپولیسی ها در مجموعه ایپک پالاس دیداری دوستانه و در راستای جذب سرمایه آذربایجانی های مرکز برای خرید واحدهای تجاری بود، به طوری که کریم باقری اقدام به خرید یک واحد تجاری نمود.

به گزارش عصرتبریز، نادر درژه در جمع خبرنگاران با اشاره رابطه نزدیک خود با ورزشکاران و هنرمندان افزود: با بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان استان و مرکز رابطه نزدیکی داریم، و به همین دلیل آنها را دعوت به خرید واحدهای تجازی ایپک پلاس و جذب سرمایه آنها در شهر تبریز کردیم.

 او ادامه داد: از حضور و خرید بازیکنان و مجموعه تراکتورسازی در پروژه ایپک پالاس نیز استقبال می کنیم، چرا که معتقدیم نبایستی سرمایه فوتبالی ها از استان خارج شود.

درژه در پاسخ به انتقادات وارده مبنی بر سرمایه گذاری در مناطق محروم  اظهار داشت:  اعتقاد داریم که می توان در مناطق محروم کارهای بزرگی انجام داده و به نوعی نوع‌آوری داشته باشیم و مطمئنا در این مناطق نیز می توان به سود رسید.

او ادامه داد:  ایپک پالاس اولین پروژه ما نیست و از آنجا که می خواستیم نام تبریز را بر سر زبانها بیاندازیم، بزرگترین پناهگاه حیوانات در دنیا را ساخته و به مؤسسه غیر انتفاعی اهدا نمودیم.

نادر درژه در پایان صحبتهای خود، مهمترین ویژگی مجموعه تجاری تفریحی ایپک پالاس را رقابت آن با پروژه های تجاری مشابه در تهران و تبریز عنوان کرده و افزود: ایپک پالاس علی رغم ساخت در منطقه ای محروم، با مجموعه ها و برندهای پیشرفته تهران و تبریز رقابت خواهد کرد؛ هر چیزی که فکرش را بکنید در این مجموعه خواهیم داشت، از شهربازی تا سینما و رستوران و کافی شاپ که محیطی شاد  و مفرح برای این منطقه از تبریز را فراهم خواهد ساخت.

مدیر سرمایه گذاری مجموعه ایپک پالاس نیز در این نشست خبری با اشاره به پیشینه پروژه گفت: قرارداد ساخت پروژه ایپک پالاس در سال ۹۱ بسته شد که این پروژه تا به امروز که روزهای پایانی ساخت را پشت سر می گذارد، کوچکترین بدهی نداشته و حتی وامی نیز از سوی دولت دریافت نکرده ایم.

جواد الفت، میزان سرمایه گذاری در این پروژه را حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده و اظهار داشت: پروژه در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و با ارز خارجی که توسط مالک وارد شد هبود، ساخته شده است.

او ادامه داد: طبقه اول و همکف پروژه ایپک پالاس  تجاری بوده و ۱۸۰ واحد در متراژهای مختلف در آن وجد دارد؛ در طبقه دوم رستوران، هایپر و ۱۲ واحد Foodcourt  و کافی شاپ به همراه ۳ سالن سینما با ظرفیت های ۵۰ و ۸۰ نفره و شهر بازی فعالیت خواهند داشت.

او خاطرنشان کرد: با بهره برداری کامل پروژه در سه ماه سوم سال، به طور مستقیم، ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد که پیش بینی می شود این میزان به صورت غیر مستقیم به ۵۰۰ نفر نیز برسد.