خطیبی: به اهداف‌مان در اردوی ۱۰ روزه دست یافتیم
خطیبی: به اهداف‌مان در اردوی ۱۰ روزه دست یافتیم
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی از روند آماده سازی تیمش در اردوی پیش فصل ابراز رضایت کرد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از باشگاه ماشین‌سازی‌تبریز، رسول خطیبی در پایان اردوی شبانه‌روزی پیش فصل تیمش اظهار داشت: بحمدالله به اهداف‌مان در این اردو دست یافتیم و بازیکنان در شرایط مطلوبی از لحاظ جسمانی و هماهنگی تاکتیکی قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به تمرینات فشرده بدنسازی و تاکتیکی شاگردانش طی ۱۰ روز گذشته بیان داشت: در این اردو علاوه‌ بر کارهای تاکتیکی، تمرینات بدنسازی را نیز پشت سر گذاشتیم و وضعیت کلی تیم‌مان مطلوب است.

خطیبی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدارهای تدارکاتی اخیر بیان داشت: همانطور که گفته شد بازیکنان‌مان از لحاظ بدنی طی دو هفته اخیر تحت فشار بوده‌اند و در دیدارهای تدارکاتی با احتیاط بیشتری بازی می‌کردیم تا بازیکنان‌مان دچار مصدومیت نشوند.

وی ایجاد همدلی و اتحاد و هماهنگی تاکتیکی را از جمله اهداف مدنظر در اردوی ۱۰ روزه برشمرد و تصریح کرد: تیم ما علیرغم اینکه میانگین سنی زیر ۲۴ سال دارد، امّا تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را شامل می‌شود که همین امر مستلزم ایجاد همدلی و هماهنگی بین اعضای تیم جهت رسیدن به موفقیت است.

رسول خطیبی درخصوص جذب بازیکنان جدید نیز یادآور شد: حدود ۸۰٪ خواسته‌هایمان در این زمینه محقق شده و در فرصت باقی مانده نیز تیم‌مان را کامل‌تر می‌کنیم تا شروعی قدرتمند در لیگ را رقم بزنیم.