اظهارنظر مسوولان ادارات در مورد نامزدهای انتخابات تخلف است
اظهارنظر مسوولان ادارات در مورد نامزدهای انتخابات تخلف است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هرگونه اظهار نظر مسئولان ادارات به نفع یا ضرر نامزدهای نمایندگی مجلس، تخلف محسوب شده و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش عصرتبریز، علیار راستگو روز چهارشنبه در جمع معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان ورزقان، انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین رویداد کشور در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، مردم تعیین‌کننده نحوه گردش قدرت هستند و بدون رضایت مردم، شاهد پیشبرد امور نخواهیم بود.

وی تأمین امنیت انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: فرمانداران، به‌عنوان رئیسان شورای تأمین، مسئول مستقیم تأمین امنیت انتخابات هستند و باید ضمن فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخابات را در آرامش و امنیت کامل برگزار کنند.

راستگو با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و رقابتی هدف اصلی ستاد انتخابات است، گفت: هرگونه اظهار نظر مسئولان ادارات به نفع یا ضرر نامزدهای نمایندگی مجلس، تخلف محسوب شده و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تفکر استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه دچار مشکل شده است، افزود: این امر به دلیل توان دیپلماسی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و به طور قطع شرایطی که در آن قرار داریم به نفع ملت ایران رو به بهبود خواهد رفت.

راستگو همچنین با بیان اینکه شوراها یکی از ثمرات اثربخش انقلاب اسلامی است، افزود: شوراها برآمده از خواست مردم و ظرفیت بزرگی برای جلب مشارکت مردم در اداره امور هستند که مسئولان باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دیدار با معتمدان و اقشار مختلف شهرستان‌ها با هدف تقویت ارتباط مردم با دولت و تبیین سیاست‌های کشور انجام می‌شود، گفت: حضور در متن مردم، جلب نظرات آنان و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان، همواره از سوی امام و رهبری مورد تأکید بوده است.

وی با بیان اینکه باید در مواجهه با مشکلات، واقع‌بین باشیم، افزود: نگاه واقع‌بینانه به مشکلات و امکانات و اجتناب از آرمان‌گرایی در اداره امور امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، اتحاد و همدلی حاکم بر شهرستان ورزقان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در سایه وحدت و همدلی است که می‌توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کردو

راستگو خاطرنشان کرد: ورزقان یکی از شهرستان‌های غنی استان و کشور از نظر ثروت‌های خدادادی است؛ البته در کنار توجه به ظرفیت معادن برای توسعه منطقه و استان، سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی و گردشگری نیز به جهت توانمندی‌های شهرستان نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست، گفت: برای توسعه و عمران شهرستان ورزقان هیچ‌گونه کم‌کاری صورت نگرفته و اقدامات بی‌نظیری شروع‌شده است که به‌صورت جدی ادامه خواهند یافت.