بیمه نامه درمان خانواده و افت قیمت خودرو؛ خدمات جدید بیمه تعاون
بیمه نامه درمان خانواده و افت قیمت خودرو؛ خدمات جدید بیمه تعاون
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: بیمه نامه های درمان خانواده و افت قیمت خودروهای زیان دیده در تصادفات از خدمات جدید شرکت بیمه تعاون است که برای اولین بار در ضنعت بیمه کشور ارائه می شود.

به گزارش عصرتبریز، یونس مظلومی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه آذربایجان شرقی افزود: شرکت های بازرگانی، بیمه درمانی را برای گروه های ۵۰ نفر به بالا ارائه می دهند که ما تصمیم گرفتیم با راه اندازی بیمه نامه های درمانی خانواده ها، خدمت جدیدی در صنعت بیمه ارائه دهیم و بیمه درمانی و تکمیلی را تا سقف ۸۰ میلیون تومان مورد پوشش قرار خواهیم داد که در حال اجرای آزمایشی این طرح هستیم.

او ادامه داد: علاوه بر بیمه درمانی خانواده، بیمه نامه افت قیمت خودروها نیز جزو خدمات جدید و انحصاری شرکت بیمه تعاون است که تا سقف ۲ میلیون و ۵ میلیون تومان، خودروهای زیان دیده ناشی از تصادفات را مورد پوشش قرار می دهد.

مظلومی، بیمه تعاون را اولین و تنها شرکت بیمه ای با سهام عام معرفی کرده و اظهار داشت: شرکت بیمه تعاون علاوه بر سازمان مرکزی بیمه، از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مجوز فعالیت دارد و ۷۰۰ سهامدار که عمدتا شرکت های تعاونی هستند، به همراه بانک توسعه تعاون سهامداران این شرکت بیمه را تشکیل می دهند.

او ادامه داد: ۳۰ شرکت بیمه ای داریم که ۲ درصد از بیمه شدگان کشور را تحت پوشش قرار داده اند.

مدیرعامل بیمه تعاون استراتژی این شرکت را رضایتمندی تمام دینفعان معرفی کرده و عنوان داشت: برنامه شرکت بیمه تعاون بر اساس استراتژی تدوین شده ،رعایت رضایتمندی تمام ذینفعان اصلی همچون : سهامداران، بیمه گزاران و مشتریان و زیان دیدگان، شبکه فروش و کارگزاران و کارکنان شرکت بیمه از یک طرف و ذینفعان بیرونی همچون: نهادهای مرکزی همچون بیمه ایران، صندوق های بیمه، وزارت بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و… از سوی دیگر است.

مظلومی استراتژی بیمه تعاون را تنوع در صدور انواع بیمه نامه عنوان کرده و خاطرنشان ساخت: بیمه تعاون شرکتی خصولی نیست و ۱۰۰ درصد تعاونی است و در تمامی بیمه ها من جمله، اتومبیل، درمان، مسئولیت، شخص ثالثف آتش سوزی فعالیت دارد.

او افزود: تمرکز اختصاصی روی هیچ موضوعی نداریم و استراتژی تنوع را در مقابل استراتژی تخصصی قرار داده ایم.

او ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی، ۴۵ نمایندگی فعال داریم و که در تبریز و سایر شهرها مشغول به فعالیت هستند و در صدد افزایش ۳ برابری این تعداد در چشم انداز ۳ ساله آتی داریم.