سرعت اینترنت با حفظ قیمت فعلی افزایش می‎‎‎‎‎‎‎یابد
سرعت اینترنت با حفظ قیمت فعلی افزایش می‎‎‎‎‎‎‎یابد
وزیر ارتباطات گفت: تمامی تلاشمان این است که با حفظ قیمت فعلی، کیفیت و سرعت اینترنت افزایش یابد.

به گزارش عصرتبریز، محمدجواد آذری جهرمی امروز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس در نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران گفت: امروز دغدغه همه مردم حتی در مناطق محروم کیفیت و سرعت بالای اینترنت است.

وی افزود: مردم از ما سرعت بالاتر اینترنت را می خواهند و ما تلاشمان این است که با حفظ قیمت فعلی، کیفیت و سرعت اینترنت را بالا ببریم.

آذری جهرمی تصریح کرد: موضوع تعرفه گذاری برای مشترکان کم مصرف انجام شده است و قیمت متفاوت اینترنت برای مشترکان کم مصرف ارائه شده است اما این بسته ها با توجه به اینکه قیمت و سرعت پائین دارند، نارضایتی برای مشترکان به همراه خواهند داشت و ما باید تلاش کنیم بتوانیم کیفیت و سرعت را بالا ببریم.

وزیر ارتباطات در مورد ساماندهی بازار گوشی موبایل و قیمت بالای گوشی در شرایط فعلی در پاسخ به سوال مهر اظهار داشت: کمیته رجیستری به این موضوع ورود کرده و بحث سفارش گوشی از طریق این کمیته در حال پیگیری است.

وی افزود: این کمیته با وزارت صمت و سایر دستگاه ها به صورت مرتب جلساتی را می گذارد تا وضعیت بازار گوشی به ثبات برسد. در این زمینه آخرین وضعیت را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید اعلام کند.

آذری جهرمی در مورد سوالی مبنی بر وجود شایعاتی در خصوص هک اطلاعات برخی سازمان های کشور به دلیل همکاری ایران و ترکیه در زمینه ترانزیت دیتا نیز تأ کید کرد: من حتی این موضوع را نشنیدم و اگر مستنداتی در این زمینه دارید یا اخباری در این زمینه شنیده شده در اختیار ما بگذارید تا آن را بررسی کنیم.