مُد و مدگرایی یکی از مصادیق جنگ نرم است
مُد و مدگرایی یکی از مصادیق جنگ نرم است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از مصادیق جنگ نرم دشمن، مُد و مُدگرایی است و هم اینک دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم درخصوص عملکرد ناجا در بحث عفاف و حجاب با بیان این مطلب که نباید تمام اشکالات را به گردن نیروی انتظامی بیندازیم، اظهار داشت: یک قانون در ارتباط با عفاف و حجاب است که شورای فرهنگی عمومی کشور آن را تصویب و ابلاغ کرده است و ۱۸-۱۷ سازمان و نهاد در آن خصوص وظیفه دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: به نظر من این نهادهایی که در بحث عفاف و حجاب وظیفه دارند کوتاهی می‌کنند و به همین دلیل فقط نیروی انتظامی است که همه از آن انتظار دارند که برخورد کند و در مقابل ناهنجاری‌‌هایی که وجود دارد بایستد.

وی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی در نوبه خود تلاش کرده و تلاشش قابل تقدیر و تشکر است به ذکر مثالی در خصوص بدحجابی در جامعه پرداخت و تصریح کرد: به طور مثال الان اگر در بیرون ما مشکل داریم و از مسئله حجاب گله می‌کنیم خب در ادارات، سازمان‌ها،‌ نهادها، بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها اگر مدیران آن تشکیلات نسبت به مسئله عفاف و حجاب بی‌توجه نباشند این مشکلات بوجود نمی‌آید.

آل‌هاشم با اعلام این مطلب که در این خصوص همه مقصر هستیم و باید همه دست در دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود، افزود: یک مقدار از آن هم مربوط به شرایطی است که از ناحیه دشمن اعمال می‌شود؛ چرا که یکی از مصادیق جنگ نرم دشمن، مد و مدگرایی است و هم اینک دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اگر خود شما همین شهر تهران را نگاه کنید در بعضی خیابان‌ها برخی افراد رفت و آمد می‌کنند که از لحاظ پوشش، وضعیت مناسبی ندارند؛ البته هیچ کاری هم ندارند و هیچ مزاحمتی هم برای دیگران به وجود نمی‌آورند اما آنها می‌خواهند مُد مدنظر خود را از این طریق ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی شود و تمام نهادها دست به دست هم دهند تا نیروی انتظامی هم بتواند به عنوان مجری کارش را به خوبی انجام دهد.

وی در مورد حمایت ائمه جمعه از عملکرد ناجا گفت: ائمه محترم جمعه در سراسر کشور همیشه پشتیبان اقدامات مرتبط با عفاف و حجاب هستند و از نیروی انتظامی نیز حمایت می‌کنند.