گروه بربطیان و دف نوازان حیران در تبریز به روی صحنه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎روند
گروه بربطیان و دف نوازان حیران در تبریز به روی صحنه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎روند
گروه موسیقی بربطیان به سرپرستی حسین بهروزی نیا و گروه دف نوازان حیران به سرپرستی حامد علیپور در اجرای مشترکی در تبریز به روی صحنه می روند.

به گزارش عصرتبریز، حامد علیپور در نشست خبری کنسرت مشترک خود با گروه بربطیان گفت: قرار بود این کنسرت به صورت خیریه و در راستای حمایت از هموطنان سیل زده کشورمان باشد که تعویق چند باره آن از سوی مسئولین و عدم همکاری آنها در برگزاری کنسرت، ما را از این کار منصرف کرد.

او ادامه داد: قانون ۱۰ درصدی وزارت فرهنگ و ارشاد که در خود تهران اجرایی نشده است، به همراه وضعیت حاکم بر جامعه مانع از اجرای برنامه به نفع سیل زدگان کشور شد.

علیپور اضافه کرد: کم و کاستی هایی در برگزاری کنسرت داشتیم و چندین بار برنامه خود را به خاطر مجوز و سالن اجرا تغییر دادیم.

سرپرست دف نوازان حیران در معرفی حسین بهروزی نیا و گروه بربطیان اظهار داشت: استاد حسین بهروزی نیا فردی شناخته شده در موسیقی کشور هستند که چندین کنسرت داخلی با محمدرضا شجریان و شهرام ناظری به عنوان عود نواز داشته است و همچنین تورهای اروپایی موسیقی سنتی ایرانی نیز از کارهای پیشین او است.

حامد علیپور با اشاره به قطعات کنسرت پیش روی گروه بربطیان و دف نوازان حیران عنوان کرد: برنامه در کنسرت روز جمعه، در ۲ پرده به اجرا در خواهد آمد که در پرده اول ۶ قطعه از آثار گروه بربطیان نواخته می شود و در پرده دوم گروه دف نوازان حیران با ۴ قطعه به صحنه خواهند آمد.

او خاطرنشان کرد: در کنار قطعات فوق، چندین قطعه از موسیقی آذربایجانی به همراه سورپرایز ویژه نیز به اجرا در خواهد آمد.

کنسرت مشترک گروه بربطیان و دف نوازان حیران، روز جمعه ۴ مرداد از ساعت ۲۱:۳۰ در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز و تالار اقبال آذر به روی صحنه می رود. بلیط این کنسرت این از طریق سایت www.shahriz.com قابل خرید است.