لزوم تقویت روحیه انقلابی‎‎‎‎‎‎‎گری در جامعه/به جوانان انقلابی میدان دهید
لزوم تقویت روحیه انقلابی‎‎‎‎‎‎‎گری در جامعه/به جوانان انقلابی میدان دهید
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه تاکید کرد.‏

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر دوشنبه در تجمع فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی و آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان باید در این مسئولیت جدید به چندین نکته توجه داشته باشد که مهم‌ترین آنها، دقت در انتصابات و توجه به روحیه انقلابی گری در افراد منصوب شده است.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید برای تقویت روحیه انقلابی گری در بین مردم و به خصوص جوانان استان و تبریز گام‌های مثبتی بردارند تا این حرکت انقلابی که در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری آغاز شده در استان ما نیز به اوج خود برسد.

آل هاشم افزود: هم اکنون چهره‌های فرهنگی خوبی در استان داریم و از سویی نیز صداوسیمای مرکز استان، همدل و هماهنگی با هرگونه جریانات فرهنگی در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان هر گونه کوتاه آمدن در تقویت روحیه انقلابی را آسیبی به ملت ایران و آینده کشور دانست.

وی تقویت روحیه انقلابی گری را سبب ماندگاری انقلاب اسلامی، افزایش کارآمدی نظام اسلامی و جلوگیری از مخابرات ناشی از تضعیف روحیه انقلابی گری در کشور دانسته و گفت: امروز در تمامی بخش‌های نظام شاهد خدمت رسانی به مردم هستیم که مسئولان باید تلاش می‌کنند که با تقویت روحیه انقلابی، فرهنگ خدمت بدون منت را نهادینه کنند.

آل هاشم ادامه داد: تقویت این روحیه، بستری برای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خامنه ای و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود و زمینه ساز تأثیرگذاری جریان انقلابی در پیشبرد اهداف منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی با اشاره‌ای به پیامدهای دیگر تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه گفت: تقویت این روحیه سبب اتخاذ مواضع انقلابی در مسئولیت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف و تبیین ضرورت تقویت تفکر انقلابی در تمامی سطوح نهادهای فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی می‌شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: با تقویت این روحیه، گفتمان انقلاب اسلامی تقویت شده و به دنبال آن می‌توانیم حمایت از مدیران و جوانان انقلابی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر میدان دادن به نیروهای جوان انقلابی گفت: این حرکت ارزشمند را مقام معظم رهبری در سطوح مختلف آغاز کرده اند و امیدواریم در استان نیز این اتفاق عملی شود که البته این امر به معنی طرد نیروهای باتجربه نیست و باید از تجربه‌های این افراد در اتاق‌های فکر استفاده شود.

آل هاشم با تاکید بر لزوم ایجاد اتحاد بین هیأت امنا و انجمن‌های اسلامی مساجد گفت: در مساجد به جای اینکه جوان و نوجوانان را جذب کنیم، تشکل‌های مختلف مساجد، پایگاه‌های مقاومت و هیأت امنا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند که باید سعی کنیم در نزدیک کردن دل‌های هیأت امنا و انجمن‌های اسلامی کارهای مشترکی انجام شود.

گفتنی است در این آئین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی را به حجت‌الاسلام حسن شعبانی واگذار کرد و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در این جایگاه قدردانی شد.