نباید تمام پرونده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های قضایی به دادگاه کشیده شود
نباید تمام پرونده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های قضایی به دادگاه کشیده شود
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش برای کاستن تعداد پرونده های قضایی گفت: لازم نیست ‏تمامی پرونده های قضایی به دادگاه کشیده شوند.‏

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی قبل از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی با وجود موقعیت جغرافیایی خود، امن ترین، پاک ترین و سالم ترین استان کشور است و با وجود برخی مسائل و مشکلات، امنیت و سلامت خود را حفظ کرده است.

وی افزود: در عصر کنونی، دنیا سعی در تخلف زدایی دارد که در حال حاضر نییز بسیاری از موضوعات که به عنوان تخلف مطرح هستند، باید مورد بازنگری قرار گیرند.

پورمحمدی با بیان اینکه بسیاری از پروانه ها نباید به دادگاه کشیده شوند، گفت: دستگاه قضایی باید به دنبال تشویق دستگاه ها و نهادهایی باشد که کمترین پرونده قضایی را دارند چرا که موفقیت قوه قضاییه در تعداد پرونده ها نیست.

وی افزود: اگر تعداد تخلفات در جامعه ای زیاد است، دلیل بر خوب بودن آن جامعه نیست و قوه قضاییه باید در این راستا تلاش کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از زحمات آقای مظفری در این مسئولیت قدردانی می کنیم و امیدواریم همچون گذشته تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی با دادگستری استان ایجاد شود.

گفتنی است در این مراسم، موسی خلیل الهی به عنوان رئیس دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شده و از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری در این مسئولیت قدردانی شد.