۴ هزار میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های آذربایجان‌شرقی نیاز است
۴ هزار میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های آذربایجان‌شرقی نیاز است
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آسفالت جاده تبریز- زنجان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: برای روکش آسفالت جاده‌های استان به ۴ هزار میلیاردتومان اعتبار نیاز است.

به گزارش عصرتبریز،  جواد رحمتی در نشست پیگیری طرح‌های عمرانی شهرستان بناب با بیان اینکه مشکلات حوزه عمرانی شهرستان با مشکلات استان مشترک است؛ گفت: به جهت کاهش اعتبارات عمرانی نسبت به سال قبل، اعتبارات تخصیص یافته کفاف نیازهای استان را نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن تبریز- میانه بیش از ۱۵ سال است شروع شده است؛ افزود: امیدواریم این پروژه همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پروژه ورزشی استان بعد از تبریز در شهرستان بناب در حال اجراست، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

رحمتی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اعتبارات به هزینه‌های جاری تعلق می‌یابد؛ خاطرنشان کرد: بیش از ۹۵ درصد شهرداری‌ها دچار مشکل مالی هستند.

وی با اعلام اینکه دولت آماده است برای پروژه‌های سرمایه گذاری تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به شهرداری‌ها پرداخت کند، ضعف مدیریت درآمد را از دلایل مشکلات شهرداری‌ها عنوان کرد.