پسران تبریزی در بین برترین‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کنکور ۹۸
پسران تبریزی در بین برترین‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کنکور ۹۸
۴ دانش آموز تبریزی در بین برترین های کنکور سراسری سال ۹۸ قرار گرفتند.

به گزارش عصرتبریز، با اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سال ۹۸، ۴ دانش آموز تبریزی در بین برترین ها قرار گرفتند که در گروه آزمایشی علوم تجربی، محسن راستکار، رسا ظفری و محمدرضا ارشدی صوفیانی از تبریز به ترتیب رتبه های دوم، چهارم و پنجم را کسب کردند.

همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی امین ایمانپور از تبریز موفق شد در رتبه سوم قرار بگیرد.

در گروه آموزشی علوم ریاضی علیرضا سخایی راد از اهواز رتبه اول، محمدصادق مجیدی یزدی از تهران رتبه دوم و دانا افاضلی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین آریا جلالی از لاهیجان، علی عباسی از شهرکرد، سیدارشان دلیلی از ساری، پارسا امینی از مشهد، فاطمه جعفری از تهران، مهران منتظر از تفت و محمدمهدی ابوترابی از تهران رتبه چهارم تا دهم را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ایزدمهر احمدی‌نژاد از تهران، فرهنگ امیری از شیراز به ترتیب توانستند رتبه اول و سوم این گروه آزمایشی را کسب کنند و امیررضا بسکابادی از مشهد، گلسا مصباحی از شیراز، ریحانه فرخی ملکی از رشت، سیاوش کیانپور از اهواز رتبه ۶ ام تا ۹ ام را کسب کردند و رتبه ۱۰ ام به طور مشترک به امیرحسام زارع از بیرجند و سیدمهدی زارع‌زاده ابرغویی از ابرپور رسید.

در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه اول به فاطمه شب‌خیز از لار رسید و به ترتیب مریم اسماعیلی از تهران، امین ایمان‌پور از تبریز، سیدآمنه موسوی لقمان از بهار، علی حاجیان از لار، فاطمه رستم‌وندی آغمیونی از تهران، محمد عرفان هوشیاری از تهران، آتنا طاهری از تهران، محمدحسین سه‌دهی از تهران و ملیکا دادخواه تیرانی از اصفهان به ترتیب رتبه دوم تا دهم را کسب کردند.

همچنین در گروه آزمایشی هنر رتبه اول تا پنجم به ترتیب به سارا سادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران، پریا سیناییان از تهرانف مرجان حاتمی ورزنه از تهران و پارسا رحمان مشهدی از تهران رسید.

در پایان در گروه آزمایشی زبان صالح شاملواحمدی از تهران، امیرشایان چادگانی‌پور از اصفهان، شهریار رجایی فیروزآبادی از تهران، پریناز باستانی از تهران و کسری محمدی از تهران توانستند رتبه اول تا پنجم را کسب کنند.