گوشت‌های قربانی به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد
گوشت‌های قربانی به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد
ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: لازم است گوشت‌های قربانی به نحوی توزیع شود که به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این نماز جمعه که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه اقامه شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی موضوع اهمیت قرائت دعای عرفه در آستانه ماه محرم‌الحرام را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: قرائت دعاهایی نظیر عرفه منجر به شناخت عمیق‌تر پروردگار عالمیان و راهکاری برای تقرب و بندگی نزد خداوند است.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان تصریح کرد: لازم است گوشت‌های قربانی به نحوی توزیع شود که به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد چراکه بسیاری از خانواده‌ها هم اینک از وضعیت معیشتی چندان مطلوبی برخوردار نیستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بزرگداشت روز خبرنگار افزود: اهمیت خبر و خبرنگاری موضوعی بسیار روشن است و آنچه در این زمینه از ارزش زیادی برخوردار است اینکه باید خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها که باید صادقانه صورت گیرد از هر گونه حدس و گمان یا قومیت گرایی و امثالهم پرهیز کرده و محور تولید آثار وحدت آفرین باشند.

قریشی اظهار داشت: خبرنگاران باید در تولید آثار رسانه‌ای از منافع شخصی و مطامع دنیوی یا طرفداری‌های سیاسی دوری کرده و مسیر اصلاح و تعالی جامعه را در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات خبرنگاران گفت: خوب است خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با فساد و نا عدالتی باشند و مسیر آگاهی بخشی و تعالی فرهنگی شهروندان را تسهیل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی انتخابات اسفندماه امسال برای نمایندگان مجلس را مورد توجه قرار داد و گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه مهمی در اداره کشور دارد بنابراین باید در انتخاب افراد از هم اینک دقت کنیم و افرادی که در پی تشدید مسائل قومیتی باشند را راهی مجلس نکنیم.