خودروی «تسلا» پس از تصادف منفجر شد!
خودروی «تسلا» پس از تصادف منفجر شد!
یکی از خودروهای شرکت "تسلا" شب گذشته و در یک بزرگراه، تصادف کرد و پس از تصادف منفجر شد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از ایسنا، شب گذشته یکی از خودروهای شرکت “تسلا” (Tesla) پس از تصادف در بزرگراهی نزدیک به مسکو منفجر شد و آتش گرفت. سرنشینان خودرو در این حادثه، آسیب کمی دیدند اما خودرو به کلی سوخت.

هنوز جزئیاتی در مورد مدل خودرو منتشر نشده اما به نظر می‌رسد تسلا “مدل اس” (Model S) و یا “مدل سه” (Model 3) بوده باشد. راننده این خودرو، یک مرد ۴۱ ساله روس بود و فرزندان وی نیز در خودرو حضور داشتند. به گفته این مرد، خودرو در شب حادثه روی حالت اتوپایلت نبود و خودش فرمان را در دست داشت که ناگهان با یک کامیون برخورد کرد.

پاهای راننده در این حادثه شکست و فرزندان او تنها به ضرب‌دیدگی دچار شدند اما خودرو پس از تصادف آتش گرفت و پس از مدت کوتاهی دو انفجار در بدنه آن پیش آمد. اگرچه آتش‌نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و آتش را خاموش کردند اما خودرو به شدت آسیب دیده است.

دلیل این تصادف هنوز به طور کامل مشخص نیست و کشف دلیل چنین مشکلاتی هنوز به بررسی‌های بیشتری نیاز دارد. اگرچه تصادف و آتش‌سوزی تقریبا همیشه پیش می‌آید اما مشکل آتش‌سوزی پس از تصادف و یا آتش‌سوزی خودبه‌خود مکررا برای خودروهای تسلا پیش آمده است. تصادف خودروهای تسلا به اندازه خودروهای دیگر پیش می‌آید اما آتش‌سوزی، یک مشکل قابل توجه است.