با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع می‎‎‎شود
با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع می‎‎‎شود
وزیر اطلاعات گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی باید یکی از اولویت‌ها باشد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام سید محمود علوی اظهار کرد: ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی عزت است که امروز به لطف خدا در کشورمان باوجود انواع توطئه‌ها و جنایات ملت ما راه عزت را در پیش‌گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌کوشند تا مقابل این راه بایستند، افزود: عزت و کرامت مردم ایران اسلامی مقابل تحریم ابرقدرت‌ها از مسیر مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان می‌گذرد و این راهی است که در کاهش اثر تحریم‌ها مؤثر است.

عضو کابینه دوازدهم گفت: صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم‌ها است که به حمدالله مردم ایران اسلامی آن را به‌خوبی می‌دانند.

علوی بیان کرد: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را تضمین کرده است و لذا باید سختی و دشواری‌ها را به‌عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی باید یکی از اولویت‌ها باشد، افزود: همچنین می‌بایست حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را به‌عنوان یک راهبرد در نظر داشته باشیم.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: هزینه‌های تحمیل‌شده از تحریم‌های آمریکا و استکبار به تعبیر قرآن همان سختی‌هایی است که پس‌ازآن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد چراکه خداوند می‌فرمایند اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً.