سبقت غیرقابل مهار تراکتور از فوتبال ایران (عکس)
سبقت غیرقابل مهار تراکتور از فوتبال ایران (عکس)
برند آدیداس تراکتور را چند پله از سایر تیم های ایرانی بالاتر برد.

به گزارش عصرتبریز، عصر روز گذشته مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدید باشگاه تراکتور آذربایجان برگزار شد. چند تن از بازیکنان تیم تراکتور با به تن کردن لباس های اول و دوم تیم شان در لیگ نوزدهم وارد سالن پورشریفی تبریز شدند. به محض ورود این بازیکنان، سالن به وجد آمد و فوتبال ایران نیز یک اتفاق ویژه را تجربه کرد. تراکتوری ها با پوشیدن لباس آدیداس در لیگ نوزدهم سبقت غیرقابل مهاری از فوتبال ایران گرفتند تا در صدر برندهای لباس تیم های لیگ برتری قرار بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ از لباس های آدیداس استفاده کرده بود اما تا کنون هیچ کدام از باشگاه های ایرانی از سه برند شماره یک جهان یعنی آدیداس، نایکی و پوما استفاده نکرده بودند و تراکتور با استفاده از لباس های آدیداس در فصل جدید، دست به اقدامی بزرگ زد.

از جمله برندهای معتبر درجه دویی که باشگاههای ایرانی از آنها تا کنون استفاده کرده اند می توانیم به جوما (پرسپولیس)، کلمه (تراکتور) و لوتو (سپاهان) اشاره کنیم که در مقایسه با آدیداس در سطح بسیار پایین تری قرار دارند. بی شک استفاده از لباس های آدیداس در لیگ نوزدهم فوتبال ایران می تواند اعتماد به نفس بازیکنان تراکتور را نیز بالاتر برده و آنها را در شرایط بهتری نسبت به بازیکنان سایر تیم ها قرار دهد.

فوتبال ایران