دوئل تراکتور و پرسپولیس بر سر مهاجم برزیلی
دوئل تراکتور و پرسپولیس بر سر مهاجم برزیلی
مهاجم ۲۴ ساله برزیلی مورد توجه دو باشگاه ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه پرسپولیس که مدت طولانی مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای خط حمله خودش بوده تا کنون با چند بازیکن مذاکره داشته ولی هرکدام به دلایلی نهایی نشده‌اند. در همین راستا جدید‌ترین بازیکنی که نزدیک به خط حمله پرسپولیس معرفی شد، جونیور براندائوی برزیلی بود که گفته می‌شد قرار است به زودی برای مذاکرات نهایی وارد ایران شود اما این اتفاق رخ نداد.

این مهاجم برزیلی که با سابقه بازی در لودوگورتس بلغارستان و یوونتوس برزیل به عنوان گزینه مدنظر باشگاه مطرح شد، اینک مورد توجه باشگاه تراکتور آذربایجان نیز قرار گرفته است. با توجه به اینکه رقابت های لیگ برتر ۹۹-۹۸ به زودی آغاز خواهد شد، هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور در صدد این هستند که خط حمله خود را تقویت کنند و مهاجم برزیلی، یکی از گزینه های این دو باشگاه است.

حال باید دید برنده دوئل تراکتور و پرسپولیس بر جونیور براندائوی برزیلی کدام باشگاه خواهد بود؟ با توجه به اینکه تراکتوری ها از نظر مالی در شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس قرار دارند، در صورتی که پای مسائل مالی به میان کشیده شود، پیش بینی می شود که برنده دوئل بر سر مهاجم برزیلی تراکتور باشد.

مهاجم برزیلی