با محاکمه «پوری‎‎‎‎‎‎حسینی» پشت پرده خصوصی‌سازی‌ها آشکار می‌شود
با محاکمه «پوری‎‎‎‎‎‎حسینی» پشت پرده خصوصی‌سازی‌ها آشکار می‌شود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگیری پوری حسینی، نشانه دلگرم کننده ای از تحقق وعده الهی است و امیدوارم با محاکمه علنی او، پشت پرده اتفاقات این سازمان آشکار شود.

به گزارش عصرتبریز، احمد علیرضا بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: خبر اقدام قوه قضائیه در رابطه با برکناری و بازداشت رئیس سازمان خصوصی سازی نه تنها برای من به عنوان نماینده مردم، بلکه برای آحاد ملت ایران نشانه دلگرم کننده‌ای از تحقی وعده الهی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته این اتفاق و موضوعاتی از این دست به یمن وجود آیت الله رئیسی در مسند قاضی القضات کشور رخ داده است ‌که متواضعانه می گوید بت شکن بزرگ، رهبر انقلاب اسلامی است و ما به سربازی ایشان مفتخریم.

بیگی تصریح کرد: امروز که بسیاری پرده ها در حال افتادن است، پرده دیگری از جفاکاری و تاراج ملت ایران برملا شده است و امیدوارم پشت پرده این ستمکاری ها با محاکمه آشکار ستمکاران آشکار شود.

گفتنی است، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی صبح روز چهارشنبه(۲۳ مرداد ماه) به سازمان بازرسی کل کشور احضار شد و پس از آن، از سمت خود استعفا کرد و وزیر امور اقتصاد و دارایی استعفای او را پذیرفت.

خبر بازداشت پوری حسینی ساعاتی پس از پذیرش استعفایش منتشر ‌شد.