جنایت‌های آمریکا نباید فراموش شود
جنایت‌های آمریکا نباید فراموش شود
ارومیه - امام جمعه ارومیه گفت: جنایت‌های متعدد و خیانت‌های پر تعداد ایالات متحده آمریکا در طول دهه‌های مختلف بر ضد ملت ایران نباید با مرور زمان دچار فراموشی شود.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به دیدار اخیر گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب با تقدیر از تلاش آنان، گفت: جهادگران پیوسته در نقاط محروم کشور مشغول خدمت به مردم هستند و لازم است در کنار این کار بسیار نیک و پر خیر و برکت دیگر اعمال عبادی نیز تقویت شود که از جمله آنها اقامه نماز جماعت ادعیه و دیگر فعالیت‌های مستحبی است.

امام جمعه ارومیه، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و افزود: بزرگداشت چنین مناسبت‌هایی سبب می‌شود تا این رویدادهای پر اهمیت دچار فراموشی نشود.

وی به دیگر مناسبت تاریخی مردادماه و دلایل، تبعات و آثار آن اشاره کرد و گفت: ۲۸ مرداد نیز سند دیگر از خیانت‌های آمریکا بر علیه ملت ایران است که در آن کودتایی در کشور اتفاق افتاد و کشور آمریکا در پس پرده آن قرار داشت.
قریشی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی و سال‌های پیش از آن سرشار از اسناد متعددی از جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکاست و نباید گذاشت این موضوعات در گذر زمان دچار فراموشی شود.

امام جمعه ارومیه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پر اهمیت برشمرد و از مردم خواست افراد شایسته و خادم به نظام اسلامی و جامعه را برای فرستادن بر مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند و از هم اینک فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی مجلس را زیر نظر داشته باشند.