راه اندازی سامانه اطلاع رسانی خاموشی در برق تبریز
راه اندازی سامانه اطلاع رسانی خاموشی در برق تبریز
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی خاموشی در برق تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، عادل کاظمی با بیان این مطلب افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریز ، از خدمات این نرم افزار بهره مند شوند.

وی افزود: یکی دیگر از امکانات این نرم افزار، ثبت خاموشی توسط مشترکین می باشد که می توانند بدون تماس با مرکز ۱۲۱، اتفاقات به وجود آمده در شبکه برق را به صورت چند رسانه ای در قالب (عکس، فیلم) ثبت کنند.

وی ادامه داد: با رونمایی از این سامانه ، تعامل با مشترکین بدون واسطه (اپراتور) خواهد شد و خاموشی های حفاظتی و یا تعمیرات پیشگیرانه ، به راحتی و بدون صرف هزینه مخابراتی، قابل اطلاع رسانی و خدمت رسانی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: این سامانه ، می تواند بیش از چهار صد هزار مشترک شهر تبریز را به طور همزمان پوشش دهد در حالی که سامانه تلفنی ۱۲۱، امکان پاسخگویی همزمان به بیش از ۸۰ مشترک را ندارد و بیشتر از این تعداد می بایست در انتظار پاسخگویی بمانند.

وی یکی از اهداف راه اندازی این سامانه را یکپارچه سازی اطلاعات در سطح شرکت دانست و گفت: هدفگذاری ما در راه اندازی این سامانه این است که در مرحله اول با یکپارچه سازی اطلاعات زنجیره ای مشترکین (از پست فوق توزیع تا کنتور) به یک بانک اطلاعاتی منسجم و یکپارچه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مشترکین می توانند با مراجعه به وبسایت tbtoutage.com و دانلود اپلیکیشن از سربرگ نسخه اندروید ، از خدمات آن بهره مند شوند.

وی گفت: در صورتی که مشترکین قادر به دریافت سرویس از این نرم افزار نباشند، می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود (شماره اشتراک و اطلاعات هویتی) اقدام و از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: استفاده از خدمات این نرم افزار بر اساس یکی از چهار مولفه کد اشتراک ، موقعیت جغرافیایی و شماره تلفن همراه یا ثابت میسر می باشد که مشترکین می توانند به یکی از این روش ها از این سامانه استفاده نما کنند.