آشنایی با چهره های شاخص و تاثیر گذار استان در برنامه ” آجی چای ” شبکه سهند
آشنایی با چهره های شاخص و تاثیر گذار استان در برنامه ” آجی چای ” شبکه سهند

عصر تبریز: “آجی چای” عنوان برنامه ای اجتماعی است که به تهیه کنندگی و نویسندگی عباس احمدزاده هر شب از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در این برنامه قرار است چهره های شاخص و تاثیر گذار استان […]

عصر تبریز: “آجی چای” عنوان برنامه ای اجتماعی است که به تهیه کنندگی و نویسندگی عباس احمدزاده هر شب از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

آجی چای

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در این برنامه قرار است چهره های شاخص و تاثیر گذار استان به مدت ۵۰ دقیقه مهمان خانه های مخاطبان شبکه سهند باشند.

برنامه “آجی چای” یک برنامه گفتگو محور است و در آن چهره هایی که در استان زحمت کشیده و تاثیرگذار بوده اند و دچار اتفاقات شده اند ، مهمان برنامه خواهند بود.

در برنامه” آجی چای ” ضمن دعوت از میهمان به استودیو و گفتگویی صمیمی با مجری، در گزارشی، مخاطبان با زندگی ایشان آشنا خواهند شد.

علی ستارپور به عنوان کارگردان، قادر سرافراز دستیار تهیه، قاسم اندرزگو صدابردار و بابک نوروزی، فرامرز تبک، رحیم عباسیان و محمد جلیلی تصویربرداران ، یوسف منیری روایتگر، محمدرضا نیکمندان تدوینگر و داریوش رضوان به عنوان مجری این برنامه را همراهی می کنند.

این برنامه قرار است از روز شنبه نهم آبان ماه از شبکه استانی سهند پخش شود.