درس بزرگ تراکتور از فصل گذشته
درس بزرگ تراکتور از فصل گذشته
تراکتوری ها امسال اشتباه سال قبل را تکرار نکردند.

به گزارش عصرتبریز، فصل گذشته علی رغم اینکه تیم تراکتور یکی از پر کارترین تیم ها در زمینه نقل و انتقال بازیکن بود اما شرایط به گونه ای رقم خورد که این پر کار بودن به کار سرخ پوشان نیامد. با توجه به کمبودهای بر جای مانده از دو فصل اخیر، تراکتور نیاز داشت که حجم زیادی از بازیکنان سرشناس و کارآمد را جذب کند. علی رغم عملی شدن این امر، در طول نیم فصل اول هنوز کمبودهایی در تیم دیده می شد. در نقل و انتقالات زمستانی این کمبودها جبران شدند اما پیوستگی صدرصدی میان یازده بازیکن داخل زمین وجود نداشت. حواشی به وجود آمده از سوی استوکس و اروین نیز از جمله ضربه های نقل و انتقالاتی مهلکی بود که به بدنه باشگاه تراکتور وارد شد.

امسال اما چنین شرایطی را در تیم اول فوتبال آذربایجان شاهد نیستیم. مصطفی دنیزلی از همان روز نخست حضورش به عنوان سرمربی تراکتور، نقل و انتقالات تیم را بر عهده گرفت. به این ترتیب و تا به این لحظه همه ورود و خروج ها با نظر مستقیم وی صورت گرفته و هیچ بازیکنی پیش از تایید نهایی سرمربی ترکیه ای، با تراکتور قرارداد امضا نکرده است. وسواس قابل توجه دنیزلی در انتخاب بازیکنان جدید تا اندازه ای بالاست که هنوز پرونده جذب مهاجم خارجی در تراکتور باز هست.

باشگاه تراکتور با اولویت قرار دادن کیفیت، مقوله کمیت را در اولویت دوم قرار داده است. گرچه جذب بازیکن نیاز هر تیمی از جمله تراکتور به شمار می رود اما، سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری اشتباهات سال گذشته را تکرار نکردند و با وسواس بسیاری اقدام به خرید بازیکنان مورد نظرشان کردند و این پروسه همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که با جذب دو بازیکن خارجی به پایان برسد.