تخلفات در دستگاه‌های اجرایی را نفی نمی‌کنیم
تخلفات در دستگاه‌های اجرایی را نفی نمی‌کنیم
استاندار آذربایجان‎‎شرقی گفت: تخلفات و سوءاستفاده‌های مالی در برخی از دستگاه‌های اجرایی را نفی نمی‌کنیم.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان، با قدردانی از خدمات هفت ساله امیر خلیلیان در این سمت، اظهار داشت: خدمات بی‌شائبه، مفید و موثر این اداره کل در استان بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس، آذربایجان شرقی از استان‌های پاک کشور در حوزه جرایم اقتصادی سازمان‌یافته در ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

وی، نبود جرایم سازمان‌یافته اقتصادی در چند سال اخیر در بدنه دستگاه‌های دولتی استان را ناشی از عملکرد خوب مدیران دستگاه‌های نظارتی دانست و ادامه داد: تخلفات و سوءاستفاده‌های مالی در برخی از دستگاه‌های اجرایی را نفی نمی‌کنیم، اما بر این باوریم که با شناسایی به موقع این تخلفات، از وقوع جرایم مالی گسترده در استان جلوگیری شده است.

پورمحمدی، از دیوان محاسبات به عنوان مشاوری امین برای دستگاه‌های اجرایی استان نام برد و تصریح کرد: مدیران استان باید از راهنمایی دلسوزانه دستگاه‌های نظارتی در پیشبرد امور و پرهیز از فساد در دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تشبیه دستگاه‌های نظارتی به آیینه، گفت: همچنان که آیینه، خطاهای هر شخصی را برای خودش نشان می‌دهد، دستگاه‌های نظارتی نیز چنین نقش مهم و موثری را در جامعه عهده‌دار هستند.

در این مراسم، از خدمات امیر خلیلیان، قدردانی و صالح صادق‌پور به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان شرقی معرفی شد.