هیچگاه دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود
هیچگاه دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دفاع مقدس بازدارندگی بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد اما ما هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود.

به گزارش عصرتبریز، امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از آزادگان و جانبازان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان، اظهار داشت: وقتی شما عزیزان را می بینم اوضاع و احوال جنگ و دفاع مقدس برایم تداعی می شود.

وی افزود: همه آزادگان، جانبازان و شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کمر صدام و صدامیان را بشکنند و نگذاشتند به تمامیت ارضی، استقلال و شرف ملت عزیز ایران اسلامی آسیبی وارد شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود، تصریح کرد: دفاع مقدس بازدارندگی بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد و نشان داد که ملت بزرگ ایران در همه حال پشت سر رهبرشان هستند.

رییس ستاد ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی به خودکفایی رسیده ایم، تاکید کرد: ما باید با بالابردن توان بازدارندگی بیش از پیش خود، مانع طمع ورزی دشمنان این نظام و انقلاب به خاک کشورمان شویم.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: همه جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر در آن بحبوحه که دشمن به قصد شکست انقلاب، استقلال، شرف و ناموس این کشور با ما وارد جنگ شد، وارد عرصه دفاع مقدس و جنگ شدند و افتخار ما این است که توانستیم هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کنیم و آنها را شکست دهیم و نتایج ارزشمندی را به دست آوریم.