آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا
آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا
همزمان با سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی، و به همت جمعیت خیریه قلبهای سبز، آیین غبارروبی از مزار شهدای انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، مدیرعامل جمعیت خیریه قلبهای سبز در این آیین با اشاره به نقش شهدا در تأمین امنیت جامعه اظهار داشت: همه آحاد جامعه مدیون شهدا هستیم و امنیت حال حاضر کشور مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب،دفاع مقدس و مدافعین حرم می باشد.

سعید نامور همچنین با اشاره به سالگرد فوت «امیرمحمد رحمن پور کوچه» نیز خاطر نشان ساخت: متاسفانه امروز دکتر رحمن‌پور در کنار ما نیست، ولی خوشحالیم مسیری را برای ما باز کرد که بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

او ادامه داد: دکتر رحمن پور در مسیری گام گذاشت که هدفش کمک به مردم و کاستن از آلام زلزله زدگان ورزقان بود و به جرات می توانم بگویم که وی شهید راه کار خیر هست.

دکتر امیر محمد رحمن پور از مؤسسان جمعیت خیریه قلبهای سبز، در سال ۹۱ و یک هفته بعد از زلزله ورزقان، در حالی که برای یاری زلزله زدگان به ورزقان سفر کرده بود، در راه بازگشت تصادف نموده و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پایان بخش این مراسم حضور اعضای داوطلب جمعیت خیریه قلبهای سبز بر سر مزار شهدا و قطعه هنرمندان وادی رحمت تبریز بود که با نثار شاخه گل و فاتحه ای یاد و خاطره شهدای گمنام و همچنین دکتر امیرمحمد رحمن پور کوچه را گرامی داشتند.