پیام مهم تراکتور آذربایجان به فوتبال ایران
پیام مهم تراکتور آذربایجان به فوتبال ایران
جذب مهاجم مارتینیکی توسط باشگاه تراکتور آذربایجان ، یک پیام مهم برای فوتبال ایران داشت.

به گزارش عصرتبریز، کوین فورچونه، مهاجم ۳۰ ساله با سابقه حضور در ۶ تیم فرانسوی، عصر روز پنج شنبه پس از توافق با مسئولان باشگاه تراکتور آذربایجان ، سرخ پوش شد. این بازیکن با ارزش ۱٫۵ میلیون یورو، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود. تراکتوری ها با جذب این بازیکن نشان دادند که در جذب بازیکنان مورد نظرشان، مسائل مالی برایشان مطرح نیست. آنها بدون استفاده از منابع دولتی و به عنوان یک باشگاه کاملا خصوصی در حال تکمیل و تجهیز تیم شان برای لیگ نوزدهم هستند.

جذب کوین فورچونه یک پیام مهم از سوی تراکتوری ها برای فوتبال ایران داشت. این پیام حاوی یک نکته مهم بود و این نکته چیزی نیست جز آن که یک تیم خصوصی هم می تواند در فوتبال ایران و در میان تیم هایی که قریب به اتفاق شان با منابع مالی دولتی اداره می شوند، حیاتی پر رونق داشته باشد.

باشگاه تراکتور آذربایجان که دومین فصل خصوصی شدنش را تجربه می کند، سال گذشته نیز با جذب ستاره های سرشناسی چون دژاگه، شجاعی، حاج صفی و سوگیتا جزو تیم های پر مهره لیگ هجدهم بود. این تیم در فصل جاری نیز بدون داشتن دغدغه مالی، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده و به دنبال این است که با کسب عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم، یک تیم خصوصی موفق از هر لحاظ لقب بگیرد. در صورت تحقق این مهم، تراکتور خواهد توانست به نماد درخشانِ خصوصی سازی در ورزش ایران تبدیل شود.

تراکتور آذربایجان