آیا کوین گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است؟
آیا کوین گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است؟
باشگاه تراکتور آذربایجان در خبر مربوط به پیوستن کوین فورچونه به این باشگاه، از خرید جدید خود به عنوان گران‌ ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران یاد کرده است.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه تراکتور آذربایجان در خبر مربوط به پیوستن کوین فورچونه به این باشگاه، از خرید جدید خود به عنوان گران‌ ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران یاد کرده است. این موضوع باعث شده تا گمانه زنی های بسیاری در خصوص رقم انتقال کوین به تراکتور در رسانه ها مطرح شود.

وب سایت معتبر ترانسفر مارکت، ارزش خرید جدید تراکتوری ها را ۱٫۵ میلیون یورو اعلام کرده است. این در حالی است که رسانه های فرانسوی رقم انتقال او به تراکتور را در حدود ۵۰۰-۴۰۰ هزار یورو تخمین زده اند. ضمن اینکه این رسانه ها مدت قرارداد بازیکن جدید تراکتور را سه سال عنوان کرده اند.

بر اساس ارقام اعلام شده توسط وب سایت ترانسفر مارکت، کوین فورچونه در کنار مهدی ترابی و پایین تر از علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و دیاباته از استقلال، سومین بازیکن گرانقیمت لیگ برتر ایران محسوب می شود. وی همچنین گرانقیمت ترین بازیکن تراکتور است. جالب اینجاست که کوین با رقم اعلام شده از سوی ترانسفر مارکت، سومین بازیکن گرانقیمت کشورش نیز به شمار می رود.

کوین