ناایمن بودن وسائط نقلیه برای کشور مشکل‌آفرین است
ناایمن بودن وسائط نقلیه برای کشور مشکل‌آفرین است
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی می‌گوید: جاده‌های نامناسب و ناایمن بودن برخی وسائط نقلیه برای کشور مشکل‌آفرین شده است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان صبح امروز در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی جامعه ایمن که در تالار شایان‌مهر علوم پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: عزم و تعهد سیاست داریم ولی مشکل حل نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع حوادث جاده‌ای مهم‌‌ترین موضوع عزم و تعهد سیاسی با عملکرد صحیح است، توضیح داد: سیاست نادرست این است که نپذیریم یک فرد به خاطر راه نامناسب ما جان خود را از دست می‌دهد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: جاده‌های نامناسب و ناایمن بودن برخی وسائط نقلیه برای کشور مشکل‌آفرین شده است.

وی با بیان اینکه اگر قانون افراد متخلف را نقره‌داغ کند، مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد: اگر جلوی افرادی که حرکات مخاطره‌آمیز می‌کند را نمی‌توان با جریمه ۴۰ هزار تومانی گرفت، باید کاری کرد که به راحتی پشت فرمان ننشیند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ابراز کرد: باید در این جلسه استاندار و امام جمعه هم بودند و یک تاکید سیاسی داشتند به افرادی که با رفتار غلط‌شان خانواده‌های زیادی را داغدار کرده و یا مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر به جان انسان‌ها ارزش قائل بشویم افرادی که مدعی تخلف کردن هستند را می‌توان نقره‌داغ کرد.

پزشکیان ابراز کرد: آموزش و تعهد و برخورد ما می‌تواند مشکل را حل کند و باید مسوولان در این امر حضور جدی داشته و اطلاع به دست می‌آوردند و آنها را اجرا می‌کردند و ما هم در مجلس قانون تصویب می‌کردیم.