ماشین، استقلال را با شکست بدرقه کرد
ماشین، استقلال را با شکست بدرقه کرد
زارعی، بازیکن تعویضی ماشین‌سازی به زیبایی دروازه استقلال را در ثانیه‌های پایانی باز کرد.

به گزارش عصرتبریز، در هفته اول نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیم ماشین سازی تبریز مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان رسول خطیبی توانستند با تک گل هنرمندانه بازیکن تعویضی خود ۱ بر ۰ برنده این دیدار باشند.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران
ماشین سازی تبریز-استقلال تهران
جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸


ترکیب دو تیم:

ماشین‌سازی تبریز: حامد لک، ادوارد دوس‌سانتوس، احمدرضا زنده‌روح، فردین عابدینی(۶۰- محمد سهراب‌نژاد)، شاهین توکلی، سید محمد خرم‌الحسینی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی‌کریمی(۸۹- میلاد نوری)، سامان نریمان‌جهان، علی آل‌کثیر(۷۲- اتابک زارعی) – سرمربی: رسول خطیبی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی(۶۶- شیخ دیاباته ) داریوش شجاعیان، محسن کریمی(۵۵- علی دشتی)، مرتضی تبریزی(۷۹- مهدی قائدی) – سرمربی: آندره‌آ استراماچونی


گزارش بازی:

در نیمه اول ماشین سازی بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۳ فرید بهزادی کریمی با حسین حسینی تک به تک شد که حسینی این موقعیت عالی را از مهاجم ماشین سازی گرفت و توپ را دفع کرد. در دقیقه ۴ شوت عیسی آل کثیر توسط حسینی مهار شد. در دقیقه ۱۵ شوت محسن کریمی را حامد لک مهار کرد. در دقیقه ۳۷ سانتر علی کریمی با ضربه سر محسن کریمی همراه بود که حامد لک توپ را به کرنر فرستاد و نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم نیز ماشین سازی عقب ننشست و به حملات خود ادامه داد. سانتر سامان نریمان جهان در دقیقه ۵۱ می‌رفت تا تبدیل به گل شود اما حسین حسینی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۲ سانتر میلاد زکی پور عالی ترین موقعیت را برای استقلالی‌ها فراهم کرد که شیخ دیاباته این موقعیت مسلم گلزنی را هدر داد و ضربه سر او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد در دقیقه ۴+۹۰ اتابک زارعی از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام‌تر گل برتری ماشین سازی در این دیدار را به ثمر رساند.