خطیبی: این خوشحالی باعث نمی شود بازی بعدی را از دست بدهیم
خطیبی: این خوشحالی باعث نمی شود بازی بعدی را از دست بدهیم
سرمربی ماشین سازی معتقد است که بازی دوستانه برابر استقلال تهران در پیش فصل به او و تیمش برای کسب پیروزی در اولین مسابقه لیگ بسیار کمک کرده است.

به گزارش عصرتبریز، رسول خطیبی که تیمش در ثانیه های پایانی برابر استقلال تهران توانست با یک ضربه ایستگاهی، سه امتیاز ارزشمند را کسب کند، در نشست خبری آرامش و شادی ویژه ای در چهره اش دیده می شد. در ادامه صحبت های او را می خوانید:

این برد را تقدیم می کنم به آقای جمشید خطیبی

به نوبه خودم این پیروزی را به ورزش استان تبریک می گویم. به هواداران فوتبال و طرفداران ماشین سازی و عزیزانی که امروز بچه ها را حمایت کردند. همینطور که آقای نصیرزاده پس از بازی در رختکن گفتند، این برد را تقدیم می کنم به آقای جمشید خطیبی (مدیرعامل سابق ماشین سازی که به دلیل بیماری از سمت خود کنار کشید) که خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم با این برد، روحیه خوبی بگیرند.

بازی دوستانه پیش فصل با استقلال خیلی به ما کمک کرد

تیم ما یک بازی دوستانه با استقلال داشت که آن بازی خیلی به ما کمک کرد. خیلی ها فکر می کردند که ما خیلی ضعیف هستیم. فکر می کنم آن بازی خیلی خوب بود. تیم استقلال تیم پر مهره ای است و کادر فنی قوی ای دارد. یکی از مدعیان است. ما در نیمه اول سعی کردیم، عمق خط دفاعی خودمان را ببندیم. عرض دفاع را کم کردیم، چون در بازی دوستانه از عمق استفاده می کردند.

هواداران صبور باشند

در نیمه دوم می دانستیم به کناره ها می روند و به جز یکی دو صحنه موفق نبودند و شرایط برای ما خطرناک نشد. از بچه ها با تمام وجود تشکر می کنم. همه آنها را دوست دارم. مردانه بازی کردند و جنگیدند. ما بازیکنانی را بازی دادیم که حتی برخی از آنها در لیگ دو هم بازی نکرده بودند. امیدوارم شما رسانه ها به این بازیکنان اطمینان کنید. هواداران صبور باشند. با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر و جوانانی که ما داریم، می توانیم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم. قبلا هم گفتم تیمی که صفا و صمیمیت داشته باشد، می تواند ۷۰ درصد تاکتیک ها را اجرا کند. این برد برای ما فردا تمام می شود و از فردا به دنبال بازی های بعدی هستیم.

فقط یک مهاجم داشتیم

برنامه ریزی کرده بودیم روی ۱۰ دقیقه اول بازی. نقطه ضعف آنها را می دانستیم و گفته بودیم در ۱۰ دقیقه اول، وینگرها به پشت دفاع وسط های آنها بروند و موفق هم بودیم. ما در بین ۱۸ نفر بازیکنی که امروز داشتیم، فقط یک مهاجم داشتیم که آل کثیر بود. با این وجود و با اینکه فقط یک مهاجم داشتیم و او هم دیر به ما اضافه شده بود و شرایط خوبی نداشت، همینکه توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و به گل برسیم خیلی خوب بود و مهم ترین موضوع این است که اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شد.

این خوشحالی باعث نمی شود که بازی بعدی را از دست بدهیم

پیش بینی کرده بودیم که در نیمه دوم استقلال به کناره ها می رود. مسیح شرایط خوبی نداشت و مجبور شدیم تعویض کنیم. دیگر بازیکن سرزن ما هم با بدشانسی یا هر چیز دیگری که اسمش را بگذاریم، مصدوم شد. این دو اتفاق باعث شد در ۱۵ دقیقه ابتدایی شرایط ما به هم بریزد. در مجموع اما فکر می کنم به غیر از دو سه صحنه، واقعا بچه ها در این شرایط خیلی خوب کار کردند. گفتم خیلی از آنها اولین بار بود که در چنین بازی حساسی بازی کردند. به آنها تبریک می گویم ولی باز هم تاکید می کنم که این برد تمام شد و به بازی های بعدی فکر می کنیم. کار سختی داریم ولی این خوشحالی باعث نمی شود که بازی بعدی را از دست بدهیم.