نمایندگان مجلس از وزیر صنعت حمایت می‌کنند
نمایندگان مجلس از وزیر صنعت حمایت می‌کنند
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: عملکرد رحمانی در وزارت صمت قابل قبول و قابل دفاع بوده و توانست بحران خودرویی کشور را مدیریت کند.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، اظهار داشت: رحمانی وزیر فعلی صنعت، معدن و تجارت یکی از افرادی است که در طول تاریخ خودروسازی بعد از انقلاب قدم‌های اساسی برداشته است.

وی افزود: قبلاً هر روز به خاطر مسائل خودرویی، راهپیمایی، تحصن و تجمع در جلوی وزرات صنعت و مجلس شورای اسلامی انجام می‌شد که رحمانی توانست با به دست گرفتن مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت، این موضوع را مدیریت کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: وزیر صنعت معدن و تجارت در زمان اوج بحران خودروسازی کشور، این وزارت را تحویل گرفت و توانست برخی افراد را آنالیز کرده و بر خودرو سازان نظارت کند و بخشی از خودروسازان را موظف کرد به تعهدات قبلی خود با همان قیمت قبلی عمل کنند.

به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: عملکرد رحمانی در وزارت صمت عملکرد قابل قبول و قابل دفاع بوده و بحران خودرویی کشور بحرانی بود که می‌توانست مشکلات بزرگ اجتماعی را به وجود بیاورد که رحمانی توانست این موضوع را مدیریت کرده و از ایجاد بحران اجتماعی در کشور پیشگیری کرد.

خدادادی تصریح کرد: نمایندگانی که موافق استیضاح وزیر صمت هستند باید بدانند رحمانی توانست بر بحرانی که بر خودرو سازی حاکم بود ورود کرده و این موضوع را مدیریت کند لذا نمایندگان استان آذربایجان شرقی و سایر نمایندگان از رحمانی حمایت و دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بازداشت ۲ تن از نمایندگان مجلس به علت اخلال بازار خودرو نیز ابراز کرد: در خصوص مبارزه با تخلف در خودروسازی‌ها باید با هر متخلفی در هر رده و جایگاهی که دارند، برخورد شده و شفاف سازی شود.