ستاد بحران کشور خود در بحران است/قره داغ را گرو حساب‌های خود نکنید
ستاد بحران کشور خود در بحران است/قره داغ را گرو حساب‌های خود نکنید
نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از دخالت دادن برخی اختلاقات میان دستگاهی در حل بحران‌های کشور تاکید کرد: ستاد بحران کشور خود در بحران است.

به گزارش عصرتبریز، شهاب الدین بی مقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: ستاد بحران کشور در بحران است، اول بحران میان خودتان را حل کنید و از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزید چرا که جزیره‌ای عمل کردن موجب مشکلات بسیاری می‌شود.

وی در این خصوص توضیح داد: چهار روز زمان برد تا هلیکوپتر بسکت‌دار با پیگیری سپاه، نمایندگان، امام جمعه و استاندار به منطقه بیایند، می‌گفتند ستاد بحران به هلال احمر و هوانیروز بدهکار است، مگر همه از بیت المال و بودجه ارتزاق نمی‌کنید که گروکشی می کنید؟ با توجه به اینکه بارندگی نبود، حتما نیاز است هلیکوپتر بسکت‌دار که قیمت بسکت آن ۱۸ هزار دلار است در منطقه ورزقان و کلیبر آماده باشد، چون هر روز نقطه‌ای از جنگل قره داغ آتش می گیرد.

بی مقدار گفت: آقایان وزرای کشور، دفاع و کشاورزی و ریاست ستاد نیروهای مسلح و هلال احمر، لطفا اختلافات خود را قبل از هر موضوعی حل کنید و حساب‌های خود را صاف کرده و جنگل های قره داغ را گرو حساب‌های خود نکنید.