برخی به دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی‌اند
برخی به دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی‌اند
فرمانده سپاه عاشورا گفت: نظام برای تامین زیرساخت‌ها توفیقات خوبی در توزیع عدالت داشته، اما طبیعتاً باید توفیقات حداکثری داشته باشیم چراکه برخی خناسان به دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی‌اند.

به گزارش عصرتبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، به مناسبت هفته دولت با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.

فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار با تبریک هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برای تامین زیرساخت‌ها توفیقات خوبی در توزیع عدالت داشته اما طبیعتاً باید توفیقات حداکثری داشته باشیم چراکه برخی خناسان به دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی‌اند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره لزوم حمایت از تولید داخلی، تاکید کرد: امروز برای عبور از مشکلات باید از تولید کننده که به تعبیر ایشان، رزمندگان جنگ اقتصادی اند حمایت همه جانبه صورت گیرد.

فرمانده سپاه عاشورا خدمت به مردم را بزرگترین مبارزه با آمریکا ارزیابی کرد و گفت: خدمت ما مردم را پای کار و امیدوار نگه می‌‎دارد؛ ما در مباحث نظامی نیز می‌گوییم که بهترین پدافند آفند است، مقابل دشمن اگر منفعل باشیم در حقیقت برای دشمن جناح بازی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم شما در کسوت استانداری موفق باشید و همواره مستقل عمل کنید؛ موفقیت شما در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و تولید خواسته قلبی ماست و آماده ایم برای پیشرفت کشور در کنار شما باشیم.