شیطنت ناکام خبرنگار اصفهانی در مورد تراکتور
شیطنت ناکام خبرنگار اصفهانی در مورد تراکتور
شیطنت خبرنگار اصفهانی در مورد تراکتور ناکام ماند.

به گزارش عصرتبریز، تیم سپاهان هفته اول لیگ برتر را در شرایطی برگزار کرد و با نتیجه ۳ بر صفر در آن به پیروزی رسید که طبق درخواست سازمان لیگ و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، دیدار این تیم یک روز به تعویق افتاد تا ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آماده برگزاری مسابقه شود.

پس از این مسابقه که همزمان با مراسم برترین های لیگ برتر نیز شد و به همین دلیل سپاهانی ها نتوانستند در آن شرکت داشته باشند، کادر فنی سپاهان خواهان تعویق یک روزه دیدار تیمش برابر ماشین سازی در هفته دوم رقابت ها شد تا این مسابقه با یک روز تاخیر، به جای پنج شنبه در روز جمعه برگزار شود.

باشگاه ماشین سازی با این درخواست مخالفت کرد تا بازی طبق اعلام قبلی، روز پنج شنبه برگزار شود. به این ترتیب سپاهان فردا میهمان ماشین سازی خواهد بود. در جریان نشست خبری پیش از بازی دو تیم، یکی از خبرنگاران اصفهانی سوال شیطنت آمیزی از رسول خطیبی در مورد رابطه تراکتور و ماشین پرسید که پاسخ هوشمندانه و کوتاه سرمربی ماشین را به دنبال داشت.

سوال خبرنگار اصفهانی از خطیبی در این مورد بود که اگر تراکتور هم درخواست تعویق بازی را می داد، باز هم باشگاه ماشین سازی مخالفت می کرد؛ خطیبی در پاسخ به این سوال گفت: “ما فعلا با سپاهان بازی داریم نه تراکتور!”

لازم به ذکر است که فصل گذشته سپاهانی ها در مقاطع مختلف سعی در زیر سوال بردن موضوع مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین و رابطه دوستانه این دو باشگاه بودند که البته راه به جایی نبردند.