برگزاری اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز
برگزاری اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز
در آئین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی و تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) به مسئولان استان آذربایجان‌شرقی اهدا و این استان به‌عنوان میزبان هجدهمین اجلاس یاد شده معرفی شد.

به گزارش عصرتبریز، هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، استاندار یزد، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما، مدیرکل صدا و سیمای یزد و بیش از ۷۰۰ پیرغلام حسینی به‌کار خود پایان داد.

در آئین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی و تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اهدا و این استان به عنوان میزبان هجدهمین اجلاس یاد شده معرفی شد که قرار است هجدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی سال ۱۳۹۹ به میزبانی مردم ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شود.

گفتنی است هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح روز چهارشنبه ششم شهریورماه در سالن همایش‌های میبد با حضور ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین‌المللی از ۲۵ کشور آغاز و ۲ روز ادامه داشت.